tor_erik Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 :!: HAHA! Dagens! ÅFYFAEN! Så evig bra!!! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 :!: HAHA! Dagens! ÅFYFAEN! Så evig bra!!! OMG! Det er seriøst noe av det beste jeg har sett. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Husker ikke hvor jeg fant bildet, og vet desverre ikke hvilken skole det er. Hadde det vært fra skolen din ville du vel sett det i en skolekatalog eller noe ? Er ikke i noe skolekatalog nei, men det er 4-5stk jeg synes jeg har sett før. En av dem tror da jeg går i tilvalgsfagen min Nei, det er vel bare den greia inni hodet som kødder med meg Hmm.. se på internett adressa.. det er jo .fi og det er finland såvidt jeg vet? Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Og vi takker msn 7.0 og den nye ''hva jeg hører på'' funksjonen som åpner for helt nye, fantastiske måter å drite seg ut på: Hvorfor har du blokket Marita? Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Og vi takker msn 7.0 og den nye ''hva jeg hører på'' funksjonen som åpner for helt nye, fantastiske måter å drite seg ut på: Går det ? Har flere ganger prøvd å se film mens jeg er på msn, har aldrig funket her.. Samma det.. Artig var det Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Og vi takker msn 7.0 og den nye ''hva jeg hører på'' funksjonen som åpner for helt nye, fantastiske måter å drite seg ut på: Går det ? Har flere ganger prøvd å se film mens jeg er på msn, har aldrig funket her.. Samma det.. Artig var det Det er jo sååå vanskelig å endre filnavn/ID3 for å vise alle hvor tøff du er... Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Og vi takker msn 7.0 og den nye ''hva jeg hører på'' funksjonen som åpner for helt nye, fantastiske måter å drite seg ut på: Går det ? Har flere ganger prøvd å se film mens jeg er på msn, har aldrig funket her.. Samma det.. Artig var det Det er jo sååå vanskelig å endre filnavn/ID3 for å vise alle hvor tøff du er... Det jeg mente er at han neppe ser på filmen... Lenke til kommentar
PetePistola Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Jeg ser ikke humoren i spørsmålet mitt. Ikke jeg heller @ Icedude's bilde: :!: Men det vises da kun når den spiller av mp3?! For sikkerhets skyld bruker jeg ikke den se-hva-jeg-hører-på saken Edit: Ja, det vises kun når du spiller av med Windows Media Player Funker helt fint i Itunes også.. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Funker når jeg bruker WinAmp og, bare installerte noe fra mess.be! Lenke til kommentar
scoot Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Owned Eid? Så sant, så sant... Endret 23. mai 2005 av Sc0oT Lenke til kommentar
Learning To Fly Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Og vi takker msn 7.0 og den nye ''hva jeg hører på'' funksjonen som åpner for helt nye, fantastiske måter å drite seg ut på: Går det ? Har flere ganger prøvd å se film mens jeg er på msn, har aldrig funket her.. Samma det.. Artig var det Det er jo sååå vanskelig å endre filnavn/ID3 for å vise alle hvor tøff du er... Det jeg mente er at han neppe ser på filmen... Filmer vises hos meg når jeg spiller av i Winamp. Det der skjedde faktisk med meg engang også, ehm. Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Okey.. Men det blir jo en annen ting igjen da (Winamp) Har ennå opplevd det da jeg ikke bruker Winamp ! Uansett artig å se folk som driter på draget Lenke til kommentar
Camron Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Drit i de der MSN greiene nå, post bilder! Lenke til kommentar
clario Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) Edit: La til flere bilder Endret 23. mai 2005 av clario Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Istedenfor å kommentere bildene, kan dere vell heller legge inn litt morsomme bilder sjøl? Kjipt med evigheter med kommentarer, og 2-3 bilder... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg