kvocicxufu Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Jeg har en iPhone 4S 16gb kjøpt ny i April 2013 med NetCom. Jeg har fått et varsel om at jeg har fått en beskjed på telefonsvarer og da kommer problemet. Jeg får først beskjeden "Du må angi passord og en hilsen før du kan hente meldinger fra telefonsvareren. (Konfiguer nå). Jeg trykker på "Konfiguer nå" og angir et passord. Jeg arkiverer "Standard hilsen" som utgående melding. Da kommer det en varsel-melding som tyder "Telefonsvarer ikke tilgjengelig. Kan ikke koble til. Prøv igjen senere." Jeg har prøvd flere ganger i løpet av uken men samme beskjed kommer opp. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Kontakt NetCom kundeservice. Telefonsvareren ligger ikke i telefonen, men i systemet hos din leverandør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå