jeckyll Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Heisann! Jeg leier ett litt eldre hus om jeg har for meg selv, og har en avtale med personen som eier huset, at jeg skal slippe kommunale utgifter om jeg pusser opp litt innvendig her. Han dekker selvsagt alt av kostnader, så lenge jeg har kvittering på det Forrige person som bodde her, har tydeligvis malt flere rom i andre etasje uten å tenke så mye på forarbeid virker det som (er malingen buler enkelte plasser, sprekker opp osv.) Alle bildene over her utenom det siste er tatt fra ene soverommet, det siste er tatt i trappen ned mot gangen. De samme problemene går igjen i nesten hvert ett eneste rom i hele huset, og plager meg noe vanvittig! I tillegg er det alvorlig mange hull i veggen i stuen etter diverse skruer og spiker.. Finnes det enkle og greier løsninger på problemene her? Velger å takke på forhånd for alle svar i denne tråden Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Du slipper å betale kommunale avgifter samme hva du gjør. 3 Lenke til kommentar
jeckyll Skrevet 9. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2014 Du slipper å betale kommunale avgifter samme hva du gjør. Samma det vet vel:) Så lenge jeg har kvittering så får jeg jo tilbake alt jeg har lagt ut på oppussingen.. Litt gratis arbeid skal jeg tåle, for det ender jo med en trivligere hverdag for meg Poenget med denne tråden var jo å kanskje få noen tips til hvordan jeg kan utbedre problemene i huset her, men takk for svar uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå