Rescue me Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Jeg mistet min jomfrudom en gang alle på en fest fikk vite jeg var jomfru . Nothing to hide, nothing to fear . 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Godt å høre, personlig føler jeg det aldri kommer noe godt ut av å ytre slikt på fest. Anonymous poster hash: 1a003...506 Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 8. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2014 Godt å høre, personlig føler jeg det aldri kommer noe godt ut av å ytre slikt på fest. Anonymous poster hash: 1a003...506 Nei, tror ikke det er lurt å si det uoppfordret. Men, absolutt ikke noe å skjule i hvert fall . Lenke til kommentar
Jahdu Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Fear is just your feelings asking for a hug Rart med frykt.. vi vet at hadde det ikke vært for frykten, kan du nyte hvert eneste øyeblikk, men vi unngår den hele tiden. Ei klok dame sa "gjør én ting du frykter hver dag", må være en god måte å herde seg fra frykt på 2 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 (endret) Hvordan gikk det til? Kastet damene seg over deg, rev av deg klærne og hadde gruppesex med deg på stuebordet? Endret 8. januar 2014 av Zarac 1 Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 8. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2014 Fear is just your feelings asking for a hug Rart med frykt.. vi vet at hadde det ikke vært for frykten, kan du nyte hvert eneste øyeblikk, men vi unngår den hele tiden. Ei klok dame sa "gjør én ting du frykter hver dag", må være en god måte å herde seg fra frykt på Ja, det med frykt er faen meg rart. I dag hadde jeg frykt for at jeg skulle kutte av meg kuken min, hvor enn rart det høres ut som. I går hadde jeg frykt for at jeg kom til å bli drept på grunn av sjalusi fordi jeg er for bra. Hahahahaha . Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 8. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2014 (endret) Hvordan gikk det til? Kastet damene seg over deg, rev av deg klærne og hadde gruppesex med deg på stuebordet? Alle kaster seg over meg. Neida. På den festen, så kom det vel opp via en kompis og dama hans at jeg var jomfru. Litt flaut for meg, men ikke noe jeg kunne skjule. Så mistet jeg jomfrudommen litt senere med en jente på festen. Endret 8. januar 2014 av Because I need change! Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Er det lov å spørre hvor gammel du var, og hvor lenge det var siden? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 8. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2014 Er det lov å spørre hvor gammel du var, og hvor lenge det var siden?19 år. 22 år i dag. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Okei. Jeg tenkte det hadde skjedd nylig, og at denne tråden var et rent gledesutbrudd. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 8. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2014 Okei. Jeg tenkte det hadde skjedd nylig, og at denne tråden var et rent gledesutbrudd. Litt random, men kom på det og fant det som en god idé å lage denne tråden . Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Jaha, så du har ikke fått deg noe siden den gangen .. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 9. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2014 Jaha, så du har ikke fått deg noe siden den gangen .. Nei, never ever again. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Sånn skal det låte - ikke gi dem en millimeter .. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 9. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2014 Sånn skal det låte - ikke gi dem en millimeter .. Jeg har ingen millimeter å gi. 4 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Nei, never ever again. Du har ikke vurdert å prøve det samme trikset igjen? Altså, meddel på en fest at du er jomfru og høst gevinsten. Da kan du få bekreftet om det virkelig fungerer og om du ikke bare hadde griseflaks den første gangen. 1 Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 9. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2014 Du har ikke vurdert å prøve det samme trikset igjen? Altså, meddel på en fest at du er jomfru og høst gevinsten. Da kan du få bekreftet om det virkelig fungerer og om du ikke bare hadde griseflaks den første gangen.Hmm.... Tror ikke på teknikker. Lenke til kommentar
Otsu Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Jeg mista jomfrudommen min i en busk Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 9. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2014 Jeg mista jomfrudommen min i en buskDendrofili? http://no.wikipedia.org/wiki/Dendrofili 2 Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Dendrofili? http://no.wikipedia.org/wiki/Dendrofili Han sa i, ikke til. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg