Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

ASUS RT-AC66U Treg ruter

Anbefalte innlegg

Kjøpte nettop en ASUS RT-AC66U for og få bedre signalerer i huset. Vi hadde en vanlig altibox ruter før, men så ville me få bedre signaler og ytelse av nette, siden vi bruker det ganske aktivt og jeg personlig bruker det ganske tungt og belaster det mye. Vi har ett 60/60 Nett fra altibox og med den forrige ruteren fikk jeg litt variende resultater på speedtest fra 20/20 til 55/55, veldi ustabil ping m/s når jeg spilte, så vi bestemte oss for og bytte den ut, nå får vi 2/2 og en respons tid på 13m/s.

2/2 ?! Dette skal være en av de beste ruterene på markedet, og vi får 2/2 - 5/5.

Trenger serriøs hjelp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan starte med å gå igjennom denne tråden og prøve de samme innstillingene og se om det hjelper.. Hvis det ikke gjør det, så kan vi ta det derfra... ;)

Endret settingsene til det du viste,

[Linker fjernet]

Men fortsatt, hvorfor så lav uploadspeed?

Men vis jeg setter Sentralboksen (altibox boxen) om til bridge mode, vil jeg da få forbedringer?

Edit: Dessverre så var jeg koblet opp på sentralboksen og ikke Asusen.

Endret av LittleWarrior
Lenke til kommentar

Kommer helt ann på forholdene hos deg; Plassering av router, kanal, kryptering, nettverkskort i PCen din, forstyrrelser etc....

Hjemmesentralen din må i bridgemode når du kobler til egen router(!)

Satte opp Sentralen over til Bridge og fikk Asusen til og funke, så endret jeg settingesne for 2.4 ghz og 5ghz til det du viste og her er resultatene

http://www.speedtest.net/my-result/3217832463

Takk for hjelpen! :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...