Gå til innhold

"Goop off"

Izex

Anbefalte innlegg

Har røsket fra hverandre en av PC'ene mine for oppgradering av blandt annet CPU. Renset kjøleren og den gamle CPU'en med "CRC Contact Cleaner" Rensemiddel for elektronisk utstyr. Vil si det er det ULTIMATE rensemiddel jeg har prøvd til nå.

På boksen står det: Lettflyktig rensemiddel for sensitivt elektrisk og elektronisk utstyr. Fjerner lette forurensninger som støv, skitt, atmosfæriske oljer og fingermerker. Etterlater ingen rester og fordamper raskt og fullstendig. Sikker mot de fleste gummi, plasttyper og overflater. Ved usikkerhet anbefales en testrens på egnet sted først. Sparer tid ved at ting kan renses uten demontering.

Bruksområde: Relèer, brytere, kontakter, kretsbrytere, termaler, printkort, elektroniske forbindelser, elektromekanisk utstyr, følere, instrumenter, kamerautstyr etc.

Bruk kun på spenninsløst utstyr!

Inneholder: Hydrokarbon distilat og kullsyre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
"Inneholder: Hydrokarbon distilat og kullsyre"

Høres mye svakere ut enn rødsprit / isopropanol i mine ører. men den fungerer altså bedre eller?

Og ja, hva koster det, og hvor fikk du fatt på det?

-Stigma

Vel, er ikke rødsprit og isopropanol hydrokarboner da?

Lenke til kommentar

Joda, sikkert mye som kan brukes, dette har jo vært diskutert mange ganger, men anyways så anbefaler jeg denne sprayen på det varmeste. Garantert godt resultat på sekunder - Hehe kjøre på med reklamestil 8)

Jeg har også sittet med neglelakk fjerner etc og gnikket, men det må mye mere fikkling til når det brukes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...