Izex Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Har røsket fra hverandre en av PC'ene mine for oppgradering av blandt annet CPU. Renset kjøleren og den gamle CPU'en med "CRC Contact Cleaner" Rensemiddel for elektronisk utstyr. Vil si det er det ULTIMATE rensemiddel jeg har prøvd til nå. På boksen står det: Lettflyktig rensemiddel for sensitivt elektrisk og elektronisk utstyr. Fjerner lette forurensninger som støv, skitt, atmosfæriske oljer og fingermerker. Etterlater ingen rester og fordamper raskt og fullstendig. Sikker mot de fleste gummi, plasttyper og overflater. Ved usikkerhet anbefales en testrens på egnet sted først. Sparer tid ved at ting kan renses uten demontering. Bruksområde: Relèer, brytere, kontakter, kretsbrytere, termaler, printkort, elektroniske forbindelser, elektromekanisk utstyr, følere, instrumenter, kamerautstyr etc. Bruk kun på spenninsløst utstyr! Inneholder: Hydrokarbon distilat og kullsyre. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Hvor skaffer man det da? Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 "Inneholder: Hydrokarbon distilat og kullsyre" Høres mye svakere ut enn rødsprit / isopropanol i mine ører. men den fungerer altså bedre eller? Og ja, hva koster det, og hvor fikk du fatt på det? -Stigma Lenke til kommentar
Izex Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2003 Mener jeg kjøpte det på bilrekvisita butikk, og goop griset bare rant av Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Dette stoffet er et av de mest optimale ja! Rensemiddel på sprayboks har også andre fordeler, da stoffet i boksen hele tiden er beskyttet mot ytre forrurensing. Bruk det med god samvittighet du Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Bruker negellakkfjerner, konge goopdreper. Lenke til kommentar
D_KILLAH Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 "Inneholder: Hydrokarbon distilat og kullsyre" Høres mye svakere ut enn rødsprit / isopropanol i mine ører. men den fungerer altså bedre eller? Og ja, hva koster det, og hvor fikk du fatt på det? -Stigma Vel, er ikke rødsprit og isopropanol hydrokarboner da? Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Vel, er ikke rødsprit og isopropanol hydrokarboner da? De er vel alkoholer? TROR ikke alkoholer regnes som hydrokarboner selv om de ligner. Selv har jeg en liter isoprop stående på hylla. Burde vel holde til de neste 1000 cpurensene mine... Lenke til kommentar
Izex Skrevet 8. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2003 Joda, sikkert mye som kan brukes, dette har jo vært diskutert mange ganger, men anyways så anbefaler jeg denne sprayen på det varmeste. Garantert godt resultat på sekunder - Hehe kjøre på med reklamestil 8) Jeg har også sittet med neglelakk fjerner etc og gnikket, men det må mye mere fikkling til når det brukes. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Er det samme som CRC Elektronik cleaner som eg netopp kjøpte? Sendte netopp svogeren for å kjøpe isopropanol men seff så kjøpte han noe som hørtes bedre ut. Arggh ikke send en kjrring for å gjøre en manns jobb. Eller noe. Lenke til kommentar
Izex Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2003 Den jeg har er en grønn sprayboks i industri serien... Skal du ha noe gjort så er det ofte best å gjøre det selv ja hehe. Når jeg ser på CRC sidene så er det vist flere egnede produkter, men jeg har bare testet denne ene så har ikke grunnlag til å anbefale noe annet enda. Http://www.crcindustries.com/ Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Har netopp renset en GPU og eg må si meg fornøyd med den eg har også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå