Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Hvis du kunne velge uansett hva, hvilken jobb ville du hatt? Jeg ville jobbet med programmering og software. Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 (endret) IT konsulent som jobber med data osv. Endret 8. januar 2014 av flamethower1234 Lenke til kommentar
deleted Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Definitivt astronaut. 4 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Det jeg utdanner meg til å bli, IT-konsulent, men jeg drømmer nok litt om å bli grunder med min egen IT-idé Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Å jobbe med mat. Drive en spiseplass/kro som dyrker sine egne grønnsaker, krydder osv. Fokus på skikkelig mat og drikke. Jobber desverre som ingeniør i olje og gassindustrien og drømmen er nok ganske fjern. Dyrker mine egne krydder i hagen hjemme da 1 Lenke til kommentar
fnatten Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 (endret) Navy S.E.A.L. Hadde sikkert daua eller blitt for skadet til å kunne fortsette etter noen år, men faen så mye mer action og spenning det hadde blitt enn i 90% av alle andre jobber. Endret 10. januar 2014 av fnatten Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 +1 på Astronaut. <3 Eller jobbe som serviceingeniør (serviceingeniør på ISS må vel være det ultimate ). Alternativt som kretsdesigner eller designing/produsering av andre større anlegg. Kanskje også som generell forsker til romfartsindustrien. Hvis ikke JEG får dratt til rommet, så i det minste lage en rover som gjør det for meg. Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Drømmejobben, som ikke vil være realistisk med mindre jeg plutselig får en god sum penger på kontoen, er helikopterpilot. Drømmen er da å fly ambulansehelikopter, seaking eller politihelikopter. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 http://www.youtube.com/watch?v=HokRec7A5Mw Lenke til kommentar
Jahdu Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Hmm.. Landskaps- eller bygningsarkitekt, tror jeg Å jobbe med mat. Drive en spiseplass/kro som dyrker sine egne grønnsaker, krydder osv. Fokus på skikkelig mat og drikke. Jobber desverre som ingeniør i olje og gassindustrien og drømmen er nok ganske fjern. Dyrker mine egne krydder i hagen hjemme da Drømmen er bare så fjern du ønsker den til å være. Men krever vel en god plan og en dose intuisjon for å drive et vellykket sted, men hadde likt og sett flere sånne spiseplasser 2 Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Jobbe med prosjekter innen motorsport eller havforsking. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Det hadde vært artig å bli CEO eller CFO i et stort konsern, men jeg er så realistisk at selv om jeg har/får evnene til det, vil det kreve så mye jobb og ansvar at jeg må utelukke mange andre artige ting i livet. Så jeg vil være fornøyd hvis jeg blir en mellomleder med mye ansvar, mye frihet, god lønn og nok fritid. (Det er vanskelig å si hva nok fritid er nå, men jeg ser for meg at jeg kan leve med arbeidsuker på inntil 60 timer). Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Jeg har allerede drømmejobben. Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 (endret) Ville uten tvil fulgt min bestefars fotspor; Først jagerpilot for så å gå over til helikopterpilot i forsvaret (jepp, han fløy både Jagerfly og Helikopter - hoppet over til helikopter etter en stund bak spakene i F-86 Sabre Jet...) Bestefar var forøvrig en av fire piloter som fløy de 4 siste F-85 flyene i aktiv tjeneste her i Norge, fra Ørlandet til Fornebu hvor flyene skulle pensjoneres. Det å Fly jagerfly for så å hoppe over til helikopter er nok ikke helt enkelt i dag, da begge deler krever en langt mer spesialisert utdannelse enn hva det gjorde den gang, så da måtte det blitt slik: Fløyet Seaking i 330 skvadronen, stasjonert på Sola eller Ørlandet. Etter endt tjenestetid (og kanskje en del år ekstra...) ville jeg flydd for Norsk Luftambulanse. Kunne på den måten både vert med på å redda liv, og hatt verdens desidert kuleste jobb!!! Stolt barnebarn........................ Endret 11. januar 2014 av Skipstrixxy 1 Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 (endret) Navy S.E.A.L. Hadde sikkert daua eller blitt for skadet til å kunne fortsette etter noen år, men faen så mye mer action og spenning det hadde blitt enn i 90% av alle andre jobber. Hvorfor ikke Marinejeger? Endret 11. januar 2014 av Skipstrixxy Lenke til kommentar
kong11 Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 (endret) Ville uten tvil fulgt min bestefars fotspor; Først jagerpilot for så å gå over til helikopterpilot i forsvaret (jepp, han fløy både Jagerfly og Helikopter - hoppet over til helikopter etter en stund bak spakene i F-86 Sabre Jet...) Bestefar var forøvrig en av fire piloter som fløy de 4 siste F-85 flyene i aktiv tjeneste her i Norge, fra Ørlandet til Fornebu hvor flyene skulle pensjoneres. Det å Fly jagerfly for så å hoppe over til helikopter er nok ikke helt enkelt i dag, da begge deler krever en langt mer spesialisert utdannelse enn hva det gjorde den gang, så da måtte det blitt slik: Fløyet Seaking i 330 skvadronen, stasjonert på Sola eller Ørlandet. Etter endt tjenestetid (og kanskje en del år ekstra...) ville jeg flydd for Norsk Luftambulanse. Kunne på den måten både vert med på å redda liv, og hatt verdens desidert kuleste jobb!!! Stolt barnebarn........................ Interessant Faren min var også jagerfly og helikopterpilot, men han var en av de VELDIG FÅ som fikk lov til å ta utdannelsen sin i USA! Han fløy for både USAF og USARMY i Texas med toppkarakterer og "Best i sin klasse" Fikk høre noen ville historier haha.. Han fløy faktisk også i Norsk luftambulanse i 330 Skvadronen! Endret 11. januar 2014 av kong11 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Kanskje faren din er bestefaren hans? Skipstrixxy er altså sønnen eller nevøen din. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå