Wuldig Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Hei, jeg sitter av og til og spiller på dataen min og merker at hver gang broren min tar opp ipaden sin legger jeg og jeg mister tilgangen til spillet helt. Jeg blir frysende og legger en god del. Dette skjer bare av at han logger inn på facebook på den og jeg begynner å bli temmelig lei, er det noe jeg kan gjøre med dette og er det vanlig at en ipda kan ta så mye av nettet? Eller er det bare nettet som er dårlig, har ikke det beste nettet men det burde vell gå å spille på det Det gikk helt utmerket før..Link til nettinfo: http://www.speedtest...sult/3217176828 Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Kan være routeren som er for dårlig eller er dårlig satt opp. Lenke til kommentar
Wuldig Skrevet 16. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2014 Når du sier den er for dårlig satt opp, hva mener du med dette... Lenke til kommentar
fnatten Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Ville tatt strømmen til rutern, så satt inn igjen. Hva er evt navn på rutern? Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Når du sier den er for dårlig satt opp, hva mener du med dette... Er noen muligheter for å sette opp hvem som skal få prioritert sin trafikk. Lenke til kommentar
TickleMeJesus Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 (endret) De fleste rutere har QOS (Quality Of Service) som kort forklart gir brukere av spill og lignende få høyere prioritet på nettverket. Det er litt ymse hvor godt det fungerer, men fortsatt verd et forsøk :-) EDIT: Det er en funksjon som må slås på manuelt. Endret 23. januar 2014 av TickleMeJesus Lenke til kommentar
Wuldig Skrevet 4. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2014 Kan være routeren som er for dårlig eller er dårlig satt opp. Tror ikke det, det er en kombinert Adsl og ruter. Lenke til kommentar
Wuldig Skrevet 4. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2014 Når du sier den er for dårlig satt opp, hva mener du med dette... Er noen muligheter for å sette opp hvem som skal få prioritert sin trafikk. DEt vet jeg ikke, er ikke så flink til å gå inn på nett å slikt.. Det er en ZyXEL p8702N De fleste rutere har QOS (Quality Of Service) som kort forklart gir brukere av spill og lignende få høyere prioritet på nettverket. Det er litt ymse hvor godt det fungerer, men fortsatt verd et forsøk :-) EDIT: Det er en funksjon som må slås på manuelt. Kan du si noe hvordan eller en link til youtube hvor noen forklarer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå