OHJohansen Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Møt nye Aorus X7.Gigabyte lanserer slank spillversting Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 https://www.youtube.com/watch?v=s128nds5lKE Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Vekt? 6,4 pounds eller 2,9 kg ifølge Techspot Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 pff. blir så varm at det kommer til å dø av varme var det første jeg tenkte før jeg så filmen linket over meg. Nesten litt trua, men trenger jeg egentlig bærbar pc er spørsmålet jeg sliter med. Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Den var fin. Det borde vara möjligt att packa in det mesta av det där i en 15.4, minimal ram runt panel och bara nödvändiga keys tilsammans med högre upplösning och en solid pekplatta, likt Macbook's. Lenke til kommentar
zIUx Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Fete specs, kul maskin. Klarer meg med Asus G53 fortsatt.. Siden jeg reiser mye å trenger litt maskinvare så er dette et greit alt. men prisen er litt høy. Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Prisen må da bli ganske vill ! Lenke til kommentar
fnatten Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Hvordan klarer de dette? Min Asus G75, med bare ett skjermkort (670M), er tung og svær som bare det. Velger å tro G75 har bedre kjøling en denne, for å føle meg bedre. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzWgwc Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 https://www.youtube.com/watch?v=s128nds5lKE Var det første jeg tenkte å linke til også, jeg VISTE det kom til å være folk som skreik om varme etc. men som alltid så er Linus tidlig ute og kan vise at det faktisk ikke er så ille. jeg tror også denne maskinen går under katerogien "må ha produkt" mer enn "trenger" det virkelig veeeeldig fristende med bærbar når man kan få sånne specs. Lenke til kommentar
JrXX Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Mellom 17-22.5k.. Selv om jeg hadde fått den til minste antatte pris så er fortsatt den samlede stasjonær-riggen + laptopen (som i og for seg ikke er en sinke) billigere... Lenke til kommentar
Tha gamer Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Den blir ikke varm vis du seter viftene på at de skal sjøle ned pc når du spille forek. Battlefield 4 men det blir litt mye vis du skal frakte den til Norge jeg har sett litt rundt og jeg finner ikke noen nett steder selger i Norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå