smort1 Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Plassen! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Gratulerer med nytt flott hus og et flott bilde med god beskrivelse Svein Magne ;-) Med hilsen Leif Sigvard ;-) Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 8. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2014 Gratulerer med nytt flott hus og et flott bilde med god beskrivelse Svein Magne ;-) Med hilsen Leif Sigvard ;-) Takker, Leiv Sigvard! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Gratulerer med nytt flott hus og et flott bilde med god beskrivelse Svein Magne ;-) Med hilsen Leif Sigvard ;-) Takker, Leiv Sigvard! :-) Ner flytter du in? jeg kommer på besøk då :-) Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 9. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2014 :-) Ner flytter du in? jeg kommer på besøk då :-) Jag har flyttad inn (bor i piano-hissen på taket).... Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Ok ! Høres koselig ut og er det ok at jeg kommer etter at ha besøkt Åge før han drar til Malmø Med hilsen Leif Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 9. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2014 Ok ! Høres koselig ut og er det ok at jeg kommer etter at ha besøkt Åge før han drar til Malmø Med hilsen Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg