H-Frame Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Heisann! Falt for fristelsen til å bygge ny PC selv igjen selv om det er lenge siden sist. Socket 1150, i7 CPU osv osv.Angående montering så har jeg et spm som jeg håpet dere kyndige der ute kunne hjelpe meg med. 1: Fra kabinettet (INWIN H-FRAME) (som forøvrig viste seg å være noe drit som ser fancy ut) så kommer det en kabel til PWR LED med et endestykke på 3 pins hvor kun 2 av pinsene går til en ledning. Dette er greit nok fordi av hovedkortet har denne typen tilkobling. Men ut fra 3 pins kontakten kommer det to nye ledninger opp igjen som går over i en 2-pins kontakt. Hovedkortet mitt har også en slik tilkobling. Spm er som følger: Skal jeg koble begge kontaktene i HK, eller bare én av dem? De går jo til samme lys, så jeg vil anta at både HK og Kabinett har begge former for tilkobling slik at de uansett skal passe..... Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Bare en. Det er forskjellige kontakter på HK, det er vel gjort slik for å passe uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå