xJanern Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Hei, Jeg lurer på om noen kan hjelpe meg med å velge ny forsterker til mitt bass element, det er en SSL Force 500 Watts Fs12. Også lurte jeg på om dette er noe bra bass element eller om jeg burde kjøpe et nytt Tusen takk for alle svar Lenke til kommentar
- Cre8or - Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 http://www.amazon.com/gp/product/B000O52ZZO?&tag=shopwiki-us-20&linkCode=as2&camp=1789&creative=9325 Noe super-element er det vel ikke, spørs hva du sammenlikner med. Peaker på 500w, kunne ikke se rms, men regner med den ligger på rundt 200w. Får du de super billig går det jo an å kjøpe ett til, og prøve. Skal du kun ha det ene elementet holder nok f.eks denne. Har du noe budsjett å gå etter? Trenger du kabler etc? Hadde selv valgt noe helt annet, men lettere å anbefale noe om du sier hvor mye du vil legge i et anlegg.. Om du bor i Drammensområdet har du Eiker-Audio. (De sender også) Har handlet alt av bilstereo der selv i alle år. (De vet hva de snakker om) Jeg har 2 av disse, og vil ha mer. Du får ofte det du betaler for. Husk at det har mye å si hvilken størrelse på bil du har, lydisolering, plassering, riktig innstillinger etc.. Mitt tips er heller å vente hvis du vil ha noe som "trøkker" skikkelig. (om det er økonomien det står på) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå