V. Haugen Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Razer vil gjøre konseptet Project Christine til virkelighet.Dette kan bli din aller siste PC Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 But will it blend?? Sånn seriøst. Lommeboka mi kommer ikke til å like dette. Og jeg liker ikke designet heller, sånn egentlig. 6 Lenke til kommentar
Populært innlegg L4r5 Skrevet 8. januar 2014 Populært innlegg Del Skrevet 8. januar 2014 Utskiftbare moduler? Slik som en vanlig PC? Eneste "nytt" her er innpakningen. 30 Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Jeg har aldri heller kjøpt ny PC, bare byttet underveis. Dessuten så skal vel Razer tjene noe på modulene også, meh. 9 Lenke til kommentar
Mayaman Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Ja riktig... Et saftig skjermkort i den lille innpakningen der.. hva de skal kjøle ned med? Delta vifter? I'll stick to my computer table... 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Ja riktig... Et saftig skjermkort i den lille innpakningen der.. hva de skal kjøle ned med? Delta vifter? I'll stick to my computer table... mineralvann 2 Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Jeg skjønner ikke. Hvor går hovedkortet? Hvordan er skjermkortet og andre kort koblet til? Jeg synes derimot at designet var skikkelig Sci-Fi, og det er en bra ting. 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Regner med de er bygget inn i modulene. Ser egentlig ut som de satser på en litt lettere måte å bygge et system hvor modulene er bare plug`n play 2 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Kommer nok aldri til å kjøpe en PC designet av Razer... 5 Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Men da må det være en eller sannsynligvis flere former for bus (f.eks. USB) mellom modulene. Og derfor lurte jeg spesifikt på kort, som i dag generelt står rett på hovedkortet. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Stilig konsept, men tviler på at razer klarer å bygge noe billig og bra kvalitet som vil selge nok til at det vil være noe poeng å fortsette å produsere moduler til denne... Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 (endret) Kult konsept jeg liker godt.Dagens PCer er tilnærmet identiske.Forskjellen blir at komponentene får hotswap istedenfor at man må ta i bruk skrujernet sitt.Med det sagt er dette noe jeg er veldig for sålenge prisen forblir nogenlunde lik. Litt dyrere er lov, men er det snakk om store forskjellen kommer jeg ikke til å handle.Det jeg liker er rett og slett tilnærmingen dette blir mot å være mer konsollaktig enn en stort slabb av et kabinett med ledninger som tyter ut gjennom sprekker og inntil glasset på sidedørene.Jeg liker også at dette KAN skape en slags hype der det i et scenario har blitt allemannseie med dette konseptet.For bare tenk å kult det hadde vært å kunne utveksle erfaringer, byttelåne komponenter for å teste om ytelsesforskjellen er verdt en eventuell oppgradering, forenkle kjøp og salg av brukte komponenter etc.Blir på en måte litt som da alle plutselig fikk seg ny telefon med bluetooth på kort tid, og man kunne ha Bluetooth party og overføre filer, temaoppsett, bakgrunner etc til hverandre.Dette konseptet kan, om det slår an og markedsføringen er god, revolusjonere hvordan man anerkjenner PCens verdi i mer sosiale sammenhenger. Slik som Facebook har gjort. Nå ser mange flere på PC som en kommunikasjonsenhet pga Facebook og andre sosiale nettsteder, istedenfor bare en stor kasse man kun bruker til hjemmelekser/jobb.Selv med dagens konsoller har man bittelitt av denne effekten siden alle som har Xbox kan byttelåne spillutstyr med hverandre (ratt og pedaler etc) samt ta med sine egne savegames ved å bytte om på harddiskene. Og samme for PS3 såklart. Så dette håper jeg er noe som slår ordentlig an EDIT: Men skummelt å ta med på et LAN eller lignende, snur man ryggen til kan man risikere å plutselig ha et Radeon 6870 fremfor ens eget GTX Titan Endret 8. januar 2014 av IceBlitz 6 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Har aldri likt razer noe særlig. Det er akkurat som mac. Du betaler mest for merket. Det er som L4r5 sier, her er ikke noe nytt annet enn innpakningen. Har ikke troen på denne.. Lenke til kommentar
Whitesp0t Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Oii. Hvor skal hovedkortet være? Blir det ikke delay mellom delene? Modulær? PC er jo "modulær"... Razer prøver, men får det ikke helt til. Har mine tvil om at dette blir noe hit. Håper de kan vise meg feil. 1 Lenke til kommentar
Whitesp0t Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Her er et glimt og info =) Svarer på en del spørsmål 3 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Uuuhm.. Så når jeg vil kjøpe en ny del så må jeg kjøpe av Razor? Viss ikke så må vi jo mekke det ut av det rare greiene for å sette inn nytt osv. Nææææh Ser ikke helt potensialet her. Likte designet faktisk. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Dersom dette skal bli en suksess må inputene være åpne for alle produsenter å lage uttyr til, hvem hadde hatt usb på PC-en om det bare var razer utstyr som var kompatibel med dem? Jeg har dog lite tro på konseptet, jeg mener, i dag så må man jo oppgarede hovedkortet fra tid til annen, hva får dem til å tro at fremtidens hovedkort er så godt at det aldri trenger byttes? 1 Lenke til kommentar
SynT Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Jeg har aldri heller kjøpt ny PC, bare byttet underveis. Dessuten så skal vel Razer tjene noe på modulene også, meh. Du mmå da ha startet et sted? Begynte du med kun CPU og handlet hovedkortet året etterpå? 1 Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Geh, mente ny etter den første. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg