bambam Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Ser på komplett.no at det blir en meget overkommelig pris på dette kortet. Jeg vet hvertfall at jeg skal ha et av dem når de kommer Men hvordan gjør de med HL2? Legger de til en kvitering eller noe, som man kan bruke i nermeste forhandler når det kommer ut? Det er jo heller tvilsomt at HL2 kommer ut i løpet av denne måned, særlig pga. Den stjålne kildekoden Hvordan vil dette kortet ligge ytelsesmessig i forhold til f.eks 9700/9800 non-pro? Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Det står på Anadtech at ATI har sagt at det er det første "mainstream" kortet som skal slå 9700PRO i ytelse.. selv om dette er litt tvilsomt.. Lenke til kommentar
YpsiNine Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Det står på Anadtech at ATI har sagt at det er det første "mainstream" kortet som skal slå 9700PRO i ytelse.. selv om dette er litt tvilsomt.. Her er et svar som gir svar på spørsmålet om hvilket kort som er raskest av 9700 Pro og 9600 XT (Svar fra selveste ATi): There was an earlier thread talking about this. It was brought up that since Ati said the 9600XT would be faster than the 9700Pro in all cases. That didn't sound right to me so I emailed Ati. This is what they had to say. Regarding if the Radeon 9600 XT is faster than the Radeon 9700 Pro: Unfortunately, the Radeon 9600 XT is not faster than the Radeon 9700 Pro. Although the Radeon 9600 XT has a higher clock speed, the Radeon 9700 Pro has more pixel pipelines, 8 vs 4, and it also has a higher memory interface, 256bit vs 128bit. Regards, Louis Lam Customer Service Canada ATI Technologies, Inc. "]http://www.ati.com Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Syntes også det hørtes merkverdig ut at det skulle være raskere enn 9700Pro. Godt å få det bekreftet hvertfall. Men skal jo bli spennende å se noen tester på akkurat det spørsmålet, om hvor raskt kortet er i forhold til sine forgjengere og konkurrenter. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Ser på komplett.no at det blir en meget overkommelig pris på dette kortet. Jeg vet hvertfall at jeg skal ha et av dem når de kommer Men hvordan gjør de med HL2? Legger de til en kvitering eller noe, som man kan bruke i nermeste forhandler når det kommer ut? Det er jo heller tvilsomt at HL2 kommer ut i løpet av denne måned, særlig pga. Den stjålne kildekoden Hvordan vil dette kortet ligge ytelsesmessig i forhold til f.eks 9700/9800 non-pro? nei,nei. half-life 2 ligger i esken til XT-korta, rett meg viss eg tar feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå