aramaziz Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Hei jeg lurte på om det blir noe plagiat hvis jeg leverer det samme dokument som en annen elev har levert tidligere på itslearning.. vi har ikke samme lærer og går ikke på samme skole, men vi bruker begge Akershus fylkeskommune som innloging på itslearning.. Altså blir dokumentene som man leverer inn på itsern lagret i deres system og alle som lever enn lik en får plagiat.håper på et rask svar!! Lenke til kommentar
aramaziz Skrevet 8. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2014 Da vil det oppdages hvordan vet du det? har det skjedd med deg tidligere? Lenke til kommentar
oddeh Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Om jeg hadde programmert søkemotoren til itslearning, så ville tidligere innleveringer vært det første å sjekke opp mot. Lenke til kommentar
ZerothLaw Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Håper da inderlig det, slik at giddalause folk som jukser får den karakteren de fortjener. 2 Lenke til kommentar
Meridies Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Jepp, du har helt rett. Du vil dessverre bli tatt for plagiat. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Jepp, du har helt rett. Du vil heldigvis bli tatt for plagiat. 1 Lenke til kommentar
aramaziz Skrevet 14. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2014 Jeg er fucked!!!! :`( Lenke til kommentar
Jolo Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Lagre som PDF med kun bilder av teksten og ikke tekst. Kansje Its ikke oppdager det da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå