zaico Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 September var en trist måned fra oss spillernes øyne vertfall, men oktober ser fin.. Hva tror dere blir månedens spill? Max Payne 2, AOM:Titans, generals zero hour, far cry (kommer neppe i oktober) eller kanskje andre?? Mye bra å se fram til, om alt dette kommer i oktober kommer jeg ikke til å spille HL2 før etter jul Ser ut som mitt radeon9800 kommer til perfekt tid, kanskje bare å bestille bedre kjøler med engang :o Lenke til kommentar
WickedOne Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Ufo: aftermath! Et av det bedre spillene på lenge. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Ufo: aftermath! Et av det bedre spillene på lenge. Håpe det kan leve opp til UFO Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Når jeg så screens fra Far Cry kom jeg med en gang til å tenke på Delta Force 2. Synes det ligner, ikke grafikkmessig selvfølgelig, men spillet generelt. Gleder meg mye til dette spillet. Skal bli fett å snipe noen kompiser på en liten jungeløy. :smile: Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 skal ikke ut2004 komme snart også? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Ufo: aftermath! Et av det bedre spillene på lenge. Håpe det kan leve opp til UFO Ja, for UFO: Enemy uknown er et av de feteste spillene jeg har spilt. Gameplayet var genialt, håper inderlig dem har klart å bevare det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå