Arodem Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Respawn forteller at antallet spillere passer perfekt til designen.Titanfall har seks spillere på hvert lag Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 her hvordan man gjør det....lag spillet balansert rundt 6v6 og la spillerene velge selv om dei vil spille støre Lenke til kommentar
passdeg Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 her hvordan man gjør det....lag spillet balansert rundt 6v6 og la spillerene velge selv om dei vil spille støre Kudos til deg! Endelig en til som har skjønt tegninga. Det MÅ ikke være enten eller... Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Noe så irrelevant. Om det er to, fire, seks eller tusen spillere betyr jo ingenting. Kvalitet over kvantitet. 1 Lenke til kommentar
Zedarius Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Tolv spillere gjør at evt. esportgevinst deles på færre mennesker som gjør spillet mer attraktivt for turneringer? Lenke til kommentar
Balli Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 "Titanfall kommer til Xbox One, Xbox 360 og Windows 11. mars" måtte lese denne et par ganger før jeg skjønte at dere ikke mente Windows 11. Lenke til kommentar
Smellyglove Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Det blir utgitt av EA ja... Da blir det nok ikke kjøp før etter en måneds tid eller to, eller evt vente til det er på tilbud. Lenke til kommentar
kaieivindm Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Det blir utgitt av EA ja... Da blir det nok ikke kjøp før etter en måneds tid eller to, eller evt vente til det er på tilbud. Viktig å få frem at Titanfall kommer IKKE til å benytte seg av EA sine spill-servere (om du har BF4 i tankene). Så står også Respawn for utvikling. Så EA vil ikke styre noe angående spillet, utenom selve utgivelsen. Les: via Origin for PC. Lenke til kommentar
Smellyglove Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Det blir utgitt av EA ja... Da blir det nok ikke kjøp før etter en måneds tid eller to, eller evt vente til det er på tilbud. Viktig å få frem at Titanfall kommer IKKE til å benytte seg av EA sine spill-servere (om du har BF4 i tankene). Så står også Respawn for utvikling. Så EA vil ikke styre noe angående spillet, utenom selve utgivelsen. Les: via Origin for PC. Jeg har iallefall EA langt oppi halsen, og det får dessverre Respawn lide for, selv om en enkelt kopi mindre solgt ved release ikke er allverden å gråte for. Jeg nekter å tro at EA ikke har noe med spillet å gjøre, selv om jeg ikke har satt meg inn i hvordan det fungerer hos Respawn. EA vil, såvidt jeg har skjønt, prøve å ha en klam hånd rundt det meste de har utgifter med. Godt mulig jeg tar feil, noe jeg slettes ikke tviler på. Men står det EA på noe så er jeg veldig skeptisk, og venter helst til det er på salg. Vil gi minst mulig av pengene mine til de folkene der. Aller helst skulle jeg piratkopiert spillet og sendt penger til Respawn i en konvolutt. Lenke til kommentar
Raiin Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 her hvordan man gjør det....lag spillet balansert rundt 6v6 og la spillerene velge selv om dei vil spille støre Bedre å spille med 12 spillere i et spill som er laget rundt det i stedet for å ha 90% servere 64/64 og du dør 2 sekunder etter du spawner av hva det nå enn må være. Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 her hvordan man gjør det....lag spillet balansert rundt 6v6 og la spillerene velge selv om dei vil spille støre Bedre å spille med 12 spillere i et spill som er laget rundt det i stedet for å ha 90% servere 64/64 og du dør 2 sekunder etter du spawner av hva det nå enn må være. Da velger man ikkje spawne mitt i kampen personlig ingen problem og spille på 64 server, det heter bare og være obs på omgivelsene sine og fremgangsmåte du valgte selv og spille den 64 serveren, men det er også 32, 16 og ned til 6 servere og velge motsettning til alle må spille 6v6. det var snakk om eit valg som blir revet vekk. balanse osv har ingen ting med struppet ned på det valget, om noen hadde klaget på ubalansert i spill med 32 spillere og så peiker det er balansert rundt 12, godt eksemple er NS2. populært og spille på 32 servere men balansert og spille rundt 12 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Jeg synes det er kjekt med så få spillere. Mine beste opplevelser online kommer fra Gears of War, og der er man ikke mer enn 4-5 på laget. Det blir mer intimt og hyggelig. I tillegg blir man jo tvunget til å spille mer taktisk. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå