bjornhelge Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 (endret) stakkars folk som faar det her problemet med sin ps4. Endret 8. januar 2014 av bjornhelge Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Må være et slags virus fra kinecten som står ved siden av. Tror du ikke det? 5 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Det høres nesten ut som elektronisk støy. Mener de høyttalerne på siden der skal være skjermet, men kan jo være de. Ser ut som at det skjer når den bruker nett. Kan jo være nettverkskortet som plukker opp etellerannet. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Men kommer det fra PS4'n, høyttalerne eller skjermen? Det har jo tydelig sammenheng med bildet. For alt jeg vet kan det være jordsløyfe mellom komponentene hans og altså ikke noe med PS4-en. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Men kommer det fra PS4'n, høyttalerne eller skjermen? Det har jo tydelig sammenheng med bildet. For alt jeg vet kan det være jordsløyfe mellom komponentene hans og altså ikke noe med PS4-en. Kan være så mangt. Beste måten å sjekket det ut på hadde vel vært å fjernet mye av det elektriske utstyret rundt og kun kjørt TVen og PS4en. Sett om lyden fortsatt var der. Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 9. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2014 (endret) har spurt litt rundt om angaaende dette problemet. jeg fikk til svar at det var coil whine, saa kan vaere daarlige komponenter som er brukt i produktet. her ny video... Endret 9. januar 2014 av bjornhelge Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Interessante hadde vært å vite om dette er en konsoll laget i Kina eller i Japan. I Norge er det vel stort sett Japan-utgaver som er solgt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå