Nilsen Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Alle de store produsentene er med på leken.CES 2014: Butikkhyllene skal flomme over av kurvede TV-er i år Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Betyr det at gode "normale" TVer blir overkommelig nå da, eller? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Hva er egentlig vitsen med buet skjerm? For meg virker det bare som en unødvendig gimmick. 5 Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 (endret) Like mye vits som 3D, smarttv og webcamera på TVen, sikkert. Endret 8. januar 2014 av Klykken- 6 Lenke til kommentar
Vaffel1989 Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Skjønner heller ikke helt poenget med at den absolutt skal være buet. Er dette noe som gjør den bedre å se på eller? 1 Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Buet TV er sikkert kjekt hvis man sitter nært en stor skjerm i et lite rom, men ikke like kjekt hvis man er flere personer i en stor stue. Buede skjermer høres mer interessant ut som dataskjermer i stor størrelse (og høy oppløsning). 7 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Håper noen av de gode tvene kommer i flat utførelse også! Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Hva er egentlig poenget med dette? Får man økt innlevelse? Lenke til kommentar
CWH Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Godt å se det ikke bare er meg. Når jeg leste saken følte jeg meg fullstendig ut-datert. På datarommet med PC skjermen er det interessant. I stuen ser jeg virkelig ikke poenget. Forklar meg gjerne. Lenke til kommentar
morten_b Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Så det er dette vi gutta vil ha, TV'er og damer med kurver ? 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 ser ut som en ting som bare er for stuer der få bruker tv-en og man sitter rett foran den eller pc skjermer, ikke der man har en stue med flere personer(en famile ol.) der noen ikke sitter rett på skjermen... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Hva er egentlig poenget med dette? Får man økt innlevelse? Vil tro, ja.. Ser man på pronfilmer så får man boobs rundt om ørene.. ^^ Men seriøst, ser ingen nytteverdi for min del, ikke foreløpig. 2 Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 ...og poenget er? Dårligere innsynvinkel? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Som andre har sagt, en ganske liten nisje,får håpe dette ikke tar helt av. AtW Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 ...og poenget er? Dårligere innsynvinkel? Les artikkelen da vel "Selv om formen ved første øyekast kan virke noe spesiell, føler vi at det slettes ikke er dumt med en slik krumming. Bildet ser rett og slett litt mer livlig ut, og ut i fra hva vi har opplevd så langt har konseptet definitivt noe for seg." En annen sak er at når man sitter i sweetspot vil øynene være like langt unna kanter og senter på skjermen. Lenke til kommentar
snootylame Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Latterlig dette konseptet er tatt i bruk av projektorer på 90 tallet. Regner med at hvis buede skjermer var bedre hadde de funnet det ut for lenge siden. Lenke til kommentar
Fettlars Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Lurer på hva prisen på LG 4k OLED blir, ikke at jeg kommer til å ha råd til å kjøpe den uansett, men åkke som.. Håper LG kan presse prisen litt ned så flere kjøper den og dermed legger press på Samsung Lenke til kommentar
samco Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Går nokk for Lg 55" 4k Oled ... Får bare håpe på at gaming lag er forbredet mot dagens 2k Lg oled. Men det vill tester vise. Lenke til kommentar
Even mikal Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 synes det er trist at vi ikke bruker smart tv,3D og talekommandoer. det er akkurat som om vi lever i en ring av gammelhet eks: galaxy note 3 så er det nesten ingen som bruker s-pennen og det er jo hele poenget at vi skal bruke den og 3D og alt annet, tenkt på de som bruker tid på og utvikle disse kule fuksjonene. håper vi snur Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Grunnen til at det ikke brukes er jo at det er såpass lite intuitivt, og fungerer ikke som tiltenkt. Går oftest fortere å gjøre ting manuelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå