Joachim_F Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Etter gårsdagens lekkasje har Sega kunngjort Alien: Isolation.Total War-skapernes Alien-grøsser har blitt offisielt annonsert Lenke til kommentar
AmunD NoR Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Dette ser faktisk svært lovende ut! Får bare håpe det ikke blir en syk flopp. Forresten, vet noen hvilken grafikkmotor som er brukt her? Den ser rimelig bra ut, ut i fra trailern. Lenke til kommentar
Tormedspikeren Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Dette ser faktisk svært lovende ut! Tja, husker bildene de viste av Rome 2 før de slapp spillet... Skulle tro det var et annet spill enn mølet de faktisk solgte. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Etter siste aliens flopp av Sega stiller jeg meg heller skeptisk og tror ikke på noe av det selskapet har sagt før jeg ser det. Så får vi krysse fingrene og håpe på litt flaks. Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Hva enn dere gjør, ikke forhåndsbestill dette. Alle oss som har kjøpt og spilt Rome 2 vet at CA lover mer enn de klarer å holde. Det kan hende dette blir et bra spill, men vent på seriøse anmeldelser først slik at man slipper å kaste bort penger... Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Bare SEGA klarer å knipe igjen tåta si, og for all del ikke begynner å rope og skrike "Bredere publikum" i korridorene til "The Creative Assembly" kan dette bli noe. Lenke til kommentar
Tormedspikeren Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Rome 2 er kult. Regner med du ikke har forsøkt noen av de tidligere Total War spillene? Lenke til kommentar
Redshift Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Skal mye til å gjøre det verre enn Colonial Marines. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå