vegham Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Sitter på LAN her nå med 6 maskiner og hadde tenkt og spille BattleField men så finner eg ut at den ene datan er litt "klikk". Vi kan alle linke CS fint gå på nettet og koppiere filer osv.. Men når vi lager game på BF finner alle gamen unntatt denne ene :x klarer ikkje fatte ka som er gale. Noen som har vet eller vertborti lign. ?? datan bruker forøvrig windows XP Pro Det som er forsjellig fra spill til spill er Portane, dvs. at spilla bruker forsjellige porter så det må vere noe med det tror eg. Takker for all hjelp Lenke til kommentar
vegham Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2003 Er litt desperat her.... Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Ett tips når du spør om hjelp er å skrive slik at andre faktisk har mulighet for å forstå hva du egentlig sier. Lenke til kommentar
XtraPlay Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Har du installert firewall eller lignede på noen av maskinene ? Har du ikke gjort det skulle det fungere just fint Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Så lenge dere spiller på LAN skal ikke portene ha noe å si. Pass på at firewall ikke er på på de forskjellige maskinene, spesielt da den som har problemer. Vanligvis skal det gå greit å ha firewall'en på mens man spiller på LAN, men den integrerte i XP kan skape problemer. Lenke til kommentar
vegham Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2003 Hmm, ingen ting hjalp :x Tror dere kansje det kan vere noe med driveren ?? skal eg prøve og legge inn en nyare versjon av driveren til Nettverks kortet ? Synst det er fremdeles rart. Den funker til CS, nettet osv... men ikkje til BF eller WarCraft 3. Lenke til kommentar
phsyco Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 sjekka protokollen som er installert? de fleste spill bruker vel tcp/ip, men det er også noen som bruker IPX sjekk dette i nettverksinstillingene... Lenke til kommentar
vegham Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2003 jada, har sjekke alt det dere fra før. Alt er installert MEN det funker like lite Lenke til kommentar
Makky Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Hei! Har opplevd det samme problemet! Vi var da 12 stk...og 3 fikk ikke lista serveren Det vi gjorde var å starte en server på flere maskiner og så se om de finner det...Det hjalp for oss! Prøv også å starte server hos han som ikke finner dere for å se om dere finner ham! Lenke til kommentar
vegham Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2003 Det har eg testa fra før og hjelper ikkje. Men når eg laga game her og skrev IP inni HLSW klarte den andre datan og finne gamen. Og vist eg leter etter samme gamen inni spillet klarte den ikkje finne den. Litt rart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå