zaico Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Fortell hva dere synes, svært mange som lurer.. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Joda, jeg skal si det at det kortet er helt enormt Kjører alle spill i høyeste oppløsning med max detaljer, AA og AF... Ikke nøl et sekund med å kjøpe det, dønn stabilt og supert! Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 jepp. helt sinnsykt kort! Også så billig da gitt! Hadde litt problemer på Jedi academy, men ellers har det funket perfekt! (Har fiksa problemet der nå, så ikke noe varig problem :smile: ) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Eg har sett Powercolor over lengre tid i Engelske nettbutikker og alltid fundert over hvor gode de var og hvorfor vi aldri har hørt til dem i Norge. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Hvorfor har vi ikke disse : http://www.hardocp.com/article.html?art=NDU2 Lenke til kommentar
zaico Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2003 fint å høre kortet er bra, men det skulle bare mangle, hvordan står dette i forholdt til de andre radeon9800pro kortene? Og hvilke drivere bruker dere? Komplett selger powercolor så man behøver ikke bestille fra england.. Lenke til kommentar
zaico Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2003 Hvilke spill får man med powercolor9800pro? fullversjoner? Lenke til kommentar
Balderac Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Spill? Jeg fikk nyeste Tomb-Raider spillet, Comanche 4 og Summoner levert med. Og så en CD som var merket "game tryouts" som jeg ikke aner hva inneholder. Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 det er en meget fin test på nordichardware.com hvor de har testet mange R9800 PRO opp mot hverandre. PC9800 PRo fikk editors choice award der ihvertfall. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 testen på nordichardware bruker et special edition PowerColor-kort, som er klokket høyere originalt. Alle Radeon9800-kort bortsett fra Hercules yter 99.9% likt! Hvorfor? Fordi alle er BBA. Lenke til kommentar
rockalot2 Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Les denne tråden før dere bestiller Lenke til kommentar
andesam Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Jeg skal sette sammen dataen min(se profilen) i morgen, med PC radeon 9800Pro... Gjett hvem som gleder seg Er sabla spent på klokkehastigheten.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå