Niklasp Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Polaroid nye minimodeller er perfekt for de på farten.Denne lille terningen er et kamera Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 (endret) Ville tror at de som leser denne artikkelen gjerne ønsker og vite størrelsen og ikke at den er "umulig liten". 35mm stor er den altså omtrent dobbel så stor som en standard terning så ville ikke kalt den "lille terningen". Endret 8. januar 2014 av Nautica 1 Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 (endret) Finnes da større terninger enn det. Terning er et annet ord for kube - og dette kameraet er kube- (eller terning-) -formet. Endret 8. januar 2014 av Trondster Lenke til kommentar
EskeRahn Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Se hvis jeg nu havde været Polaroid, så havde jeg som gimmick sat terningsprikker på de andre sider (med linsen som "1") 4 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 (endret) Finnes da større terninger enn det. Terning er et annet ord for kube - og dette kameraet er kube- (eller terning-) -formet. Skal vi kaste kuber Hadde forfatteren skrevet "liten kube" ville det vært bedre i mine øyner siden jeg ikke regner ut terninger i kubikkkilometer Endret 8. januar 2014 av Nautica Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 (endret) Fin pris og morsom sak, men jeg synes 1280*720 er litt utdatert oppløsning. Selv rimelige telefoner kommer i dag med kamera som takler 1920*1080. Det står ikke noe om fps, men siden de kaller det actionkamera bør det støtte 60 fps. Pent ytre og pris, men det virker som de har spart på sensoren i hvert fall. Terning er ofte en kube med avrundede hjørner, kanter og prikker fra 1 til 6, men det behøver ikke være det. Det finnes ikkekubiske terninger med f.eks 10 sidekanter. Poenget: Kube terning Endret 8. januar 2014 av Simen1 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg