V. Haugen Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Dette kjøretøyet koster halvparten så mye som en original Segway.Segway-variant på billigsalg Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Det ser bare så jævlig teit ut å kjøre rundt på en sånn. Segway eller ikke. Maks latskap Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Hva gjør man når man skal inn på et kjøpesenter? Tviler sterkt på at man får lov å ha den med inn, jeg hadde aldri låst den fast utenfor og gått fra den. Lenke til kommentar
Brixsable Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 segway ser deilig ut da! Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 segway ser deilig ut da! Dette er ikke Segway. Men ja, er utrolig morro selv om jeg ikke helt ser bruksområdet. Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 segway ser deilig ut da! Dette er ikke Segway. Men ja, er utrolig morro selv om jeg ikke helt ser bruksområdet. Der du ikke gidder å gå, kjører du segway. Fortsetter det i denne retningen så ender vi opp som i wall-e 1 Lenke til kommentar
MacGeeky Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 segway ser deilig ut da! Dette er ikke Segway. Men ja, er utrolig morro selv om jeg ikke helt ser bruksområdet. Der du ikke gidder å gå, kjører du segway. Fortsetter det i denne retningen så ender vi opp som i wall-e Og hvis du ser for mye på tv-en, så får du firkanta øyne også... Og hvis man gjør for mange grimaser så blir man slik! Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 segway ser deilig ut da! Dette er ikke Segway. Men ja, er utrolig morro selv om jeg ikke helt ser bruksområdet. Der du ikke gidder å gå, kjører du segway. Fortsetter det i denne retningen så ender vi opp som i wall-e Og hvis du ser for mye på tv-en, så får du firkanta øyne også... Og hvis man gjør for mange grimaser så blir man slik! Tulling.... Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Og hvis du ser for mye på tv-en, så får du firkanta øyne også... Og hvis man gjør for mange grimaser så blir man slik!Det er faktisk et reelt problem, mennesker mosjonerer for lite. Vi er ikke laget for å sitte foran kontorpulten eller kassa hele dagen. Heller ikke i bilen, sofaen etc. Der du ikke gidder å gå, kjører du segway. Fortsetter det i denne retningen så ender vi opp som i wall-e Vi er godt på vei. Tenker på USA hver gang jeg ser de oppblåste folkene i WALL-E. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Et Solowheel er da mye mer praktisk og billigere en noen segway variant. (Litt dårligere batterikapasitet kansje...) Lenke til kommentar
redlama Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Du kan kjøpe tilsvarende "segway" alternativ på www.ronostore.no Synes de ser råkule ut Lenke til kommentar
redlama Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Du kan kjøpe tilsvarende "segway" alternativ på www.ronostore.no Synes de ser råkule ut *www.robostore.no Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Et Solowheel er da mye mer praktisk og billigere en noen segway variant. (Litt dårligere batterikapasitet kansje...) den så jo kul ut har sett noe lignende, med et sete på toppen. Ser for meg at jeg tryner hver gang den går tom for strøm da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg