Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

[Løst] Magekatarr noen spørsmål

sinder18

Anbefalte innlegg

Var hos legen natt til mandag pga smerter i magen i flere dager, og dem sa det var Magekatarr, og fekk noen piller som hjalp. Men legen var ikke norsk og forstog ikke så mye av det hun prøvde og si. så eg bare sa ok ok og så fekk eg gå. Men hun sa ikke noe krydret mat eller chili mat, det er jo det eneste eg spiser, Hvor lenge må eg gå rundt og spise frukt og grønsaker før eg kan spise krydret mat igen? har aldrig hatt magekatarr før som eg kan huske. Drikker sjeldent alkohol, røyker og snuser ikke, og drikker ikke kaffe. Kan magekatarr komme fra andre grunner en krydret mat siden eg ikke røyker,drikker kaffe og sånt? Fått vite i så mangen år av internett og leger att krydret mat og chili er sundt, og nå får eg ikke spise det? blir ikke mett av kanin mat, må ha noe kjøtt og krydder i maten for att det skal smake.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen som har hatt Magekatarr før som veit litt? begynner og gå lei av og spise 20 epler om dagen. blir bare sulten igen 2 timer etterpå.

leste att Potetvatten kan hjelpe, men er det noe som kun hjelper når du har magekatarr eller kan det hjelpe magen og bli friskere igen? har ikke vert dårlig i magen på 1,5 dager nå. kun sulte følelser.

Endret av sinder18
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...