Anonym259235 Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Har lagt merke til at jeg ikke kan ta screenshot av snaps i Snapchat med HTC One. Finnes det en måte man kan gjøre det? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 de har bygget inn mottiltak mot å ta screenshots i snapchat. Men det finnes mange programmer som lagrer snaps før du har sett på dem. f.eks. snap save. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Avsenderen får beskjed når du tar screnshot. Jeg gikk selv på den blemmen. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 7. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2014 (endret) Man kan ta screenshot på iPhone, mottakeren får beskjed da også. Teit at HTC ikke skal ha mulighet for det. Har ikke så mye lyst til å bruke Snapsave. Endret 7. januar 2014 av Banksy Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Har du googlet det? This should work on all Android HTC phones such as the HTC one x, HTC one s HTC one v, HTC explorer, HTC desire, HTC wildfire, HTC sensation and many more. Press and hold the power button. Without releasing the power button now press the home button. The screen can now be found in your gallery. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 (endret) Problemet er at det er veldig knotete siden du må holde på skjermen for å se snap'en samtidig som du skal gjøre en gesture på telefonen for å ta bildet. Og siden mange telefoner krever en eller annen gesture for å ta screenshot, blir det ganske umulig., Snapsave gir ingen tilbakemelding til avsender om at du har tatt screenshot heller, den bare lagrer de. Du får ads på skjermen med mindre du betaler en 20-kroning, da. Jeg har prøvd "power button" trikset, men det er vanskelig å få til på de få sekundene en snap varer. Endret 8. januar 2014 av Bytex Lenke til kommentar
jsw Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Tenkte å installere Snapchat, men på Android ligger det bøtter av apps. Hvilken velger jeg? Ser noen får elendig kritikk - bare skitt osv. Skal bare se. Har Sony Experia. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Lurer du på hvilken av appene som er Snapchat? Det er sikkert den første som dukker opp når du søker etter Snapchat. Lenke til kommentar
jsw Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Det var dét jeg trodde også - at den første måtte være den riktige. Men det var spesielt denne som fikk elendige tilbakemeldinger.. Fra Snapchat INc., med helt hvit hette på gul bakgrunn som logo. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Dette er den riktige: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.snapchat.android Sikkerheten på snapchat er ganske dårlig. Det er ikke så vanskelig å få tilgang til bildene. Etter å ha lest om temaet tidligere bestemte jeg meg for å teste selv og lagde en liten kodesnutt som viser bildene på web: http://xmasb.com/snaphax/get/ Test på egen risiko. Kort og godt viser den bildene som ligger klar for bruker. Så er det bare å høyreklikke og lagre. Avsender får ikke varsel. Merk at du må logge inn på nytt på snapchat appen etter å ha logget inn på annen enhet/app/nettside. Har foreløpig kun testet å sende med meg selv, da jeg ikke har noen på snapchat og ser ikke helt nyttverdien av det heller. Lenke til kommentar
jsw Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Takker for svar! Da får jeg vurdere - de ber jo bl.a. om usigelig mange rettigheter på telefonen, da..... Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Jeg fikk aldri noe svar fra TS. Funket det jeg googlet for deg? Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 8. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2014 Funket det jeg googlet for deg? Jeg vet at det er sånn man gjør det, men når jeg gjorde det sånn, så tok den ikke screenshot (noe den gjør ellers) når jeg var i Snapchat. Det kom opp en boks med noen valg i stedet (skru av mobilen osv.). Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Jeg har HTC One, og har aldri hatt problemer med å ta screenshots? Klar, mottakeren får beskjed om dette, men det må en jo regne med. Hold inne Power Knappen, og rett etter trykker du inn Volum Ned knappen, voila. Lenke til kommentar
b00n Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 hele poenget med snapchat er at det bare skal vises i x antall sekunder og thats it. Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 hele poenget med snapchat er at det bare skal vises i x antall sekunder og thats it. Ikke nå lenger. Nå har du my story også, som alle kan se så mange ganger dem vil. I tillegg så har det kommet noe nytt som gjør at du kan se en snap en gang til pr dag. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Ikke nå lenger. Nå har du my story også, som alle kan se så mange ganger dem vil. I tillegg så har det kommet noe nytt som gjør at du kan se en snap en gang til pr dag. My story kan jeg faktisk se fo meg en morsom bruk av. En gang til? Hvordan fungerer det? Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 8. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2014 Hold inne Power Knappen, og rett etter trykker du inn Volum Ned knappen, voila. Funket ikke hos meg? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 (endret) Som sagt, bruk snapsave appen. Der logger du på med snapchat id og passord og den cacher bildene. Da har du dem for alltid og det sendes ikke screenshot beskjed til avsender. Det funker bare hvis du ikke har sett bildet enda Endret 8. januar 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå