mintman Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Jeg har tenkte å sette opp en gammel P90 med Win95, men den har selvføgelig ikke CD-Rom. Er det noen mulighet for å få koblet den opp mot nettverket hjemme via DOS så jeg kan få installert via cd-rom på annen pc? Noen som har tips om noen programmer jeg evt. kan bruke? Andre muligheter jeg har? Lenke til kommentar
InfecteD Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Stikk inn på www.freedos.org De har ett par dokumenter om nettverk i DOS. Får håpe du har ett nokså standard chipset på nettverks kortet Lenke til kommentar
theGeir Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 En enklere løsning ville nok være å stappe harddisken fra den gamle pc'en inn i en ny pc, kopiere over alle installasjonsfilene fra win95 cd'en og putte den tilbake igjen. Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Med mindre du har dos-driver til nettverkskortet i den maskinen, samt grei kunnskap om ms-dos, ville jeg valgt å flytte cd-rom'en i den andre maskinen til p90'en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå