Mr. ve Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 (endret) Fikk sneket inn litt spilletid i dag, likevel. Så da har man møtt på Alien, blitt litt skremt, og ca. 10 minutter etter at jeg tenkte tanken "det var da veldig mange lagringspunkt, skjønner ikke at folk klager over det", blir jeg drept av sinte mennesker og må spille en halvlang sekvens på nytt neste gang. Endret 26. februar 2015 av Mr. ve Lenke til kommentar
G27 Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Man må ha noe å tape, og i dette tilfellet er det "tid". Om man ikke tapte noe når man døde, ville man heller ikke vært "redd" for å dø. Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 26. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2015 Syntes selv spillet var helt fantastisk fra start til slutt . Lykke til med fortsettelsen. Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 26. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2015 Bytex, har du mulighet til å gå inn på siste posten din på forige side å redigere? Du kom med en ganske heftig spoiler, som kanskje noen ville synes var rimelig kjipt å få spoila. 1 Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 28. februar 2015 Del Skrevet 28. februar 2015 Da har man fått spilt litt til, hilst på androider og hatt et litt mer intimt møte med Alien. Liker spillet godt så langt, men ser allerede nå at det kan bli veldig langt og mye "kjedelig" sniking. Det går veldig tregt å snike seg fra A til B, særlig når man, som noen var inne på tidligere, er "redd" for å miste progresjon om man dør. Har dog fått en del hjelpemidler etter hvert, men har ikke testet noen av dem enda. Kommer man til et punkt hvor det blir naturlig å bruke det ene eller andre hjelpemiddelet, eller er det bare å hive seg i det? Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Nytt spørsmål; når alien har begynt å "roame the halls", stikker han noensinne av igjen da? Eller må jeg å sjekke trackeren annet hvert skritt fra nå? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 (endret) Han holder seg i nærheten ja. Og du må passe på takluker det drypper fra. Da sitter han og venter og instakiller deg hvis du går under. eller kanskje han også har omgangssyken. Endret 1. mars 2015 av Bytex Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Uff, da skjønner jeg at det kan ta lang tid å fullføre, ja. Fort gjort å gå lei når du bare kan snike deg i sneglefart 5 m for så å gjemme deg i 30s; gjenta. Trodde det var mer som RE3:nemesis at han kom, man gjemte seg, så forsvant han for en stund.. Misforstå meg rett, jeg skal gi det noen timer til, men blir nok fort lei om jeg må holde dette tempoet hele veien. Lenke til kommentar
g.i.r.l. Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 (endret) Vet ikke om spoilerpatruljen kommer og tar meg nå, men det er ikke like ille hele tiden. Det var noen steder Alien var så innpåsliten at jeg nesten ga opp, men så var det perioder igjen hvor det gikk bedre. Jeg fant vel også ut at det er best å gi litt beng og heller satse på at Alien ikke oppdager meg, i stedet for å liste meg på tå hele tiden. Det pleier tross alt ikke å være sååå langt mellom lagringspunktene. Jeg vet ikke om det er tilfeldig, men jeg synes ofte Alien blir mer innpåsliten når jeg forblir lenge på samme sted, og så kommer en inn i en ond sirkel hvor en ikke kommer seg noe sted. Endret 1. mars 2015 av g.i.r.l. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Det som sjokkerte meg angående Alien Islotaion hvor få som har faktisk fullført det. Hørte snakk om 15-25% som har fullført det av den ca 1 million som har kjøpt spillet. Jeg personlig elsket spillet fra start til slutt. Håper det kommer en oppfølger! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Vet ikke om spoilerpatruljen kommer og tar meg nå, men det er ikke like ille hele tiden. Det var noen steder Alien var så innpåsliten at jeg nesten ga opp, men så var det perioder igjen hvor det gikk bedre. Jeg fant vel også ut at det er best å gi litt beng og heller satse på at Alien ikke oppdager meg, i stedet for å liste meg på tå hele tiden. Det pleier tross alt ikke å være sååå langt mellom lagringspunktene. Jeg vet ikke om det er tilfeldig, men jeg synes ofte Alien blir mer innpåsliten når jeg forblir lenge på samme sted, og så kommer en inn i en ond sirkel hvor en ikke kommer seg noe sted.Noen steder den ekstrem innpåsliten ja. Da gjelder det å bruke skap og gjemmesteder for alt det er verdt og komme seg unna. Det er faktisk mulig å liste deg rett bak uten at den hører deg, men er selvsagt veldig risky da den plutselig kan snu og man kan lett tråkke på halen. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Har daua nærmere 20 ganger i dag, vil jeg tro. Ganske frustrerende til tider.. Ser han løper ene veien, jeg sniker meg samme veien, og plutselig er han bak meg? Vet også at jeg har gått forbi en god del stash. Er ikke så lett å få med seg alt og utforske omgivelsene med en så uforutsigbar alien. Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 3. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2015 Har daua nærmere 20 ganger i dag, vil jeg tro. Ganske frustrerende til tider.. Ser han løper ene veien, jeg sniker meg samme veien, og plutselig er han bak meg? Vet også at jeg har gått forbi en god del stash. Er ikke så lett å få med seg alt og utforske omgivelsene med en så uforutsigbar alien. Hvilken vansklighetsgrad spiller du på? Spillet selv anbefaller deg å spille på hard. Men jeg anbefaller deg å spille på medium. Grunnen til dette, er at på hard, er alien altid i hælene på deg. Mens på medium, har alien større "jaktrområde", den leter i større sirkler. Dette gjør det mer spennende og mer usikkert når den dukker opp. Men som noen har nevnt tidligere. Så er det noen områder i spillet som er skriptet slik at den altid er ganske nære. Mens andre steder i spillet, vandrer alienen rundt i veldig store områder. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 (endret) Det ble for mye frustrasjon for meg, hvertfall. Liker ikke å dø så mye i spill. Det var ikke skummelt, bare "ånei nå er han der igjen urggg" Endret 3. mars 2015 av Bytex Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 3. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2015 Det som sjokkerte meg angående Alien Islotaion hvor få som har faktisk fullført det. Hørte snakk om 15-25% som har fullført det av den ca 1 million som har kjøpt spillet. Jeg personlig elsket spillet fra start til slutt. Håper det kommer en oppfølger! Jeg har veldig trua på en oppfølger , solgte bra nok og fikk gode nok omtaler. Samtidig som creativ asambly sikkert setter pris på å ha en IP til som er populær, utenom sin total war serie. Når det gjelder Fullførelses prosenten, er den ikke så veldig overaskende. Om man ser på fullførelses trofeer på f.eks psn, så ligger de fleste spill på 20-30% . Alien er lenger og vanskligere enn de fleste spill i dag, så 15-25% er ikke merkelig. + da kan vi som fullføre skryte litt ekstra Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 3. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2015 Det ble for mye frustrasjon for meg, hvertfall. Liker ikke å dø så mye i spill. Det var ikke skummelt, bare "ånei nå er han der igjen urggg" Har ikke problemer med å se mange vil synes dette er for frustrerende. Selv er jeg stor fan av alien, særlig den første filmen. Synes spillet fikk til stemningen og ett gameplay som passet perfekt. For å være helt ærlig er jeg kjempe glad for at spillet ikke passer for alle. I dag blir de fleste spill laget slik at "alle" skal kunne spille det. Å skreddersy spill opplevelser til smalere publikum, gir i det minste for det spesefike publikumet en bedre spill opplevelse Lenke til kommentar
Joffe25 Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Det ble for mye frustrasjon for meg, hvertfall. Liker ikke å dø så mye i spill. Det var ikke skummelt, bare "ånei nå er han der igjen urggg" Har ikke problemer med å se mange vil synes dette er for frustrerende. Selv er jeg stor fan av alien, særlig den første filmen. Synes spillet fikk til stemningen og ett gameplay som passet perfekt. For å være helt ærlig er jeg kjempe glad for at spillet ikke passer for alle. I dag blir de fleste spill laget slik at "alle" skal kunne spille det. Å skreddersy spill opplevelser til smalere publikum, gir i det minste for det spesefike publikumet en bedre spill opplevelse Dette spillet hadde en av de beste stemningene i 2014 og klarte og få til og gjenskape alien universet ganske trofast noe som er gøy for en fan som meg selv om jeg skreik som ei lita jente noen ganger når jeg trodde alien var gått bort men så plutselig dukka han opp og rev meg ut av skapet og tungekysset meg Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 19. juli 2015 Del Skrevet 19. juli 2015 Jeg skulle til å kjøpe dette på steam nå . Er på tilbud til 99,- nå i helga. Men når så mange yngre enn meg selv kommenterer og syns det er for vanskelig tror jeg at jeg dropper det. Uansett er det på tilbud for de som ikke har fått det med seg . 99,- i 19t og noe til. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 19. juli 2015 Del Skrevet 19. juli 2015 Det er jo bare å sette det på easy da. Selv spilte jeg det på normal og syns ikke spillet ble vanskelig på normal. Noen steder brukte jeg selvsagt noen forsøk på, men det var mest fordi jeg var klønete eller ikke varsom nok. Et av mine favorittspill fra i fjor, uten tvil. Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 20. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2015 Jeg skulle til å kjøpe dette på steam nå . Er på tilbud til 99,- nå i helga. Men når så mange yngre enn meg selv kommenterer og syns det er for vanskelig tror jeg at jeg dropper det. Uansett er det på tilbud for de som ikke har fått det med seg . 99,- i 19t og noe til. Trodde det var den yngre garde som hadde problemer med vanskelige spill jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå