Thoto79 Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Fet launch trailer på gang! https://www.youtube.com/watch?v=7h0cgmvIrZw 1 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 (endret) Prøvde å plukke opp et briefing document i starten, men får bare beskjed om at "this content is not yet avaliable"? Dafuq? Lastet det ned på PS4. Nevermind, det er bare den bullshit PS4en som ikke klarer å laste ned alt på en gang. I stedet lastet den ned akkurat nok til at jeg fikk starte å spille, men ikke nok til å gi meg det briefing documentet. Er det noen måte å tvinge PS4en til å laste ned alt sammen før jeg får startet? Endret 7. oktober 2014 av Schreiber Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 7. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2014 Prøvde å plukke opp et briefing document i starten, men får bare beskjed om at "this content is not yet avaliable"? Dafuq? Lastet det ned på PS4. Nevermind, det er bare den bullshit PS4en som ikke klarer å laste ned alt på en gang. I stedet lastet den ned akkurat nok til at jeg fikk starte å spille, men ikke nok til å gi meg det briefing documentet. Er det noen måte å tvinge PS4en til å laste ned alt sammen før jeg får startet? Tipper at det er fordi du har preloadet spillet eller noe, at innholdet ikke "låses opp" før offesiel relese tidspunkt. Men bare tipping fra min side, ettersom jeg synes det er rart om du i det heletatt kunne starte spillet om det bare var preloadet (predownloadet eller hva det nå heter). Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Nope, kjøpte det og lastet det ned med en gang det ble tilgjengelig. Var ikke noe pre-load eller pre-order der. Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 7. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2014 Nope, kjøpte det og lastet det ned med en gang det ble tilgjengelig. Var ikke noe pre-load eller pre-order der. Hmm rart. Fått det til å fungere nå? Noen som har spilt noe enda? Er en ukes tid før jeg får kjøpt det, så må sitte her å lese om det i steden Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Ja, skrev jo i samme post at jeg løste problemet. PS4en trengte bare tid på seg for å laste ned alt sammen. Har spilt det en stund, og så langt virker det helt fantastisk. Stemingen er helt syk, og jeg føler meg ofte rimelig dritnervøs her jeg prøver å komme meg rundt, til tross for at det er svært tidlig i spillet. Er så mange "jump scares" at jeg ikke klarer å roe meg ned, og selv om jeg ikke har møtt alien'en ennå er det ikke helt ufarlig her. Helsen er faktisk helt nede på 50% allerede, uten at jeg har møtt en eneste fiende. (skjønt noe av det var min egen feil. Jeg var fullt klar over at den ødelagde ledningen jeg møtte krype under var strømførende, men jeg 'måtte' bare sjekke....) Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 7. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2014 Ja, skrev jo i samme post at jeg løste problemet. PS4en trengte bare tid på seg for å laste ned alt sammen. Har spilt det en stund, og så langt virker det helt fantastisk. Stemingen er helt syk, og jeg føler meg ofte rimelig dritnervøs her jeg prøver å komme meg rundt, til tross for at det er svært tidlig i spillet. Er så mange "jump scares" at jeg ikke klarer å roe meg ned, og selv om jeg ikke har møtt alien'en ennå er det ikke helt ufarlig her. Helsen er faktisk helt nede på 50% allerede, uten at jeg har møtt en eneste fiende. (skjønt noe av det var min egen feil. Jeg var fullt klar over at den ødelagde ledningen jeg møtte krype under var strømførende, men jeg 'måtte' bare sjekke....) Høres bra ut . Ikke regenererende helse? hmm det hadde jeg ikke fått med meg, men nice det Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Spilt første timen og syntes det er meget lovende! Ser bedre ut enn jeg trodde også. Ganske scary stemning over hele greia så to be continued... Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Har spilt nesten to timer og synes også det virker svært bra. Grafikken og lydeffektene er veldig bra og gir en veldig god stemning. Det minner meg litt om det første Dead Space-spillet. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 (endret) Høres bra ut . Ikke regenererende helse? hmm det hadde jeg ikke fått med meg, men nice det Nope, helsen regenererer ikke. Må nok lage dine egne medikits for å få helse tilbake. Og når man snakker om stemingen... Var ikke særlig høy i hatten her. Lyset kommer fra en lampe som henger i taket, og selvsagt svinger den litt. Dermed skifter lyset hele tiden, så skyggene beveger seg litt hele tiden. Problemet er når man aldri vet hvorfor skyggene beveger seg... Er det bare et triks med lys, eller... noe annet...? Hadde liten lyst til å gå rundt hjørnet her. Var svært fristet til å teste Costume Quest 2 i stedet. Endret 7. oktober 2014 av Schreiber Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Får teste dette litt i natt, da. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Hm... har kommet et stykke inn i spillet, men aner ikke om det er mulig å komme videre. Seriøst, jeg kan ha rotet det til så mye at det er umulig å fortsette. Er første gang jeg møter folk etter at han fyren jeg skulle følge ble drept. Jeg går opp en trapp, ser en dame rote med noe foran en dør, og straks jeg går inn i rommet skyter hun og roper på hjelp. Akkurat denne biten er umulig å unngå, og jeg skal uansett plukke med meg det hun holdt på meg. Men en kort tid etter kommer flere folk inn i rommet. Alle er bevæpnet, og de er flinke til å se meg (selv når jeg gjemmer meg bak en søyle i skyggene). Hva fanken gjør jeg nå? Jeg kan ikke gå inn i rommet igjen uten å bli oppdaget, så må jeg tilbake? Kan ikke finne noen ventilasjonssjakter heller. Det er en liten etasje over meg, men trappene dit er på den andre siden av rommet, så det hjelper jo ikke stort. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 (endret) Hm... har kommet et stykke inn i spillet, men aner ikke om det er mulig å komme videre. Seriøst, jeg kan ha rotet det til så mye at det er umulig å fortsette. Er første gang jeg møter folk etter at han fyren jeg skulle følge ble drept. Jeg går opp en trapp, ser en dame rote med noe foran en dør, og straks jeg går inn i rommet skyter hun og roper på hjelp. Akkurat denne biten er umulig å unngå, og jeg skal uansett plukke med meg det hun holdt på meg. Men en kort tid etter kommer flere folk inn i rommet. Alle er bevæpnet, og de er flinke til å se meg (selv når jeg gjemmer meg bak en søyle i skyggene). Hva fanken gjør jeg nå? Jeg kan ikke gå inn i rommet igjen uten å bli oppdaget, så må jeg tilbake? Kan ikke finne noen ventilasjonssjakter heller. Det er en liten etasje over meg, men trappene dit er på den andre siden av rommet, så det hjelper jo ikke stort. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Gå nord, så venter du til de går ned den trappen. Så følger du vest veggen sørover og der skal en dør ha åpnet seg. Kom forbi der ganske enkelt. Endret 9. oktober 2014 av Infamous Toman Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 (endret) Ha det frister med kjøp altså! Men nå har jeg Shadow of Mordor og Driveclub å bedrive tiden med, jeg frykter at flere spillkjøp nå vil lede til at jeg ikke spiller igjennom det ene fremfor det andre Nå har vi syti og klage over spillutvalget på PS4 en stund, men så.... Men samtidig så såg jeg og dama Alien og Aliens igjen her forleden kveld Endret 9. oktober 2014 av Mala Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 (endret) Hm... har kommet et stykke inn i spillet, men aner ikke om det er mulig å komme videre. Seriøst, jeg kan ha rotet det til så mye at det er umulig å fortsette. Er første gang jeg møter folk etter at han fyren jeg skulle følge ble drept. Jeg går opp en trapp, ser en dame rote med noe foran en dør, og straks jeg går inn i rommet skyter hun og roper på hjelp. Akkurat denne biten er umulig å unngå, og jeg skal uansett plukke med meg det hun holdt på meg. Men en kort tid etter kommer flere folk inn i rommet. Alle er bevæpnet, og de er flinke til å se meg (selv når jeg gjemmer meg bak en søyle i skyggene). Hva fanken gjør jeg nå? Jeg kan ikke gå inn i rommet igjen uten å bli oppdaget, så må jeg tilbake? Kan ikke finne noen ventilasjonssjakter heller. Det er en liten etasje over meg, men trappene dit er på den andre siden av rommet, så det hjelper jo ikke stort. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Gå nord, så venter du til de går ned den trappen. Så følger du vest veggen sørover og der skal en dør ha åpnet seg. Kom forbi der ganske enkelt. Hvor lenge må jeg vente? De står samlet ca midt i rommet, og blir stående der til de begynner å spasere rundt i hele rommet og finner meg. Det er ingen som går ned en trapp. Er en dør på begge sider, men begge er låste. Har mistanke om at jeg skulle ha funnet den døren da hun dama løp etter hjelp, men nå er det for sent. Kan jo ikke engang gå inn i rommet uten at de ser meg, selv om jeg huker meg ned og går rimelig sakte langs veggee (har prøvd begge sider flere ganger.) Ha det frister med kjøp altså! Men nå har jeg Shadow of Mordor og Driveclub å bedrive tiden med, jeg frykter at flere spillkjøp nå vil lede til at jeg ikke spiller igjennom det ene fremfor det andre Nå har vi syti og klage over spillutvalget på PS4 en stund, men så.... Men samtidig så såg jeg og dama Alien og Aliens igjen her forleden kveld Jeg ser ikke helt hvordan man "spille gjennom" et bilspill, og ble svært skuffet over Shadows of Mordor. Foretrekker helt klart Alien: Isolation. Men The Evil Within er jo ute neste tirsdag, og Borderlands: The pre-sequel fredag neste uke. Nesten så det frister å ikke kjøpe Sleeping Dogs til PS4. Endret 9. oktober 2014 av Schreiber Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 (endret) Hm... har kommet et stykke inn i spillet, men aner ikke om det er mulig å komme videre. Seriøst, jeg kan ha rotet det til så mye at det er umulig å fortsette. Når du finner den itemet du trenger for å åpne locks. Rett etter du plukker den opp så løp nord. Mens du lusker å ser hvor dem går så beveger du deg på venstre side sørover. Var slik jeg gjorde det på første forsøk. Endret 9. oktober 2014 av Infamous Toman Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Fant det til snaue 270 spenn på Gamesplanet.com, så da ble det kjøp. Lastes ned nå. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Jeg ser ikke helt hvordan man "spille gjennom" et bilspill, og ble svært skuffet over Shadows of Mordor. Foretrekker helt klart Alien: Isolation. Men The Evil Within er jo ute neste tirsdag, og Borderlands: The pre-sequel fredag neste uke. Nesten så det frister å ikke kjøpe Sleeping Dogs til PS4. The Evil WIthin neste tirsdag allerede ja...sukk. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Har du spilt gjennom Sleeping Dogs fra før da? Det er en grei GTA/Yakuza-klone. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå