Gå til innhold

Den store Alien: Isolation tråden

Anbefalte innlegg

Jeg skulle til å kjøpe dette på steam nå . Er på tilbud til 99,- nå i helga. 

Men når så mange yngre enn meg selv kommenterer og syns det er for vanskelig tror jeg at jeg dropper det. 

Uansett er det på tilbud for de som ikke har fått det med seg . 99,- i 19t og noe til.

Trodde det var den yngre garde som hadde problemer med vanskelige spill jeg :D

Hehe , takk for tilliten.

Men jeg merket at jeg begynte å bli treig på avtrakkeren og døde litt for for og ble ofte stuck i spill da jeg passerte 35.

Nå er det også blitt noen år siden.

Poden på 19 gruser meg i alle spill også. Så jeg trenger noe nytt å spille fra tid til annen som kan bidra til å "booste selvtillitten" "so to speak".

Og det føltes kanskje ikke å være dette spillet.

Sniking og sniperspill derimot har jeg alle , eller de fleste av , og den type spill passer meg bra. Om det blir for hett er det bare å gå stealth og løpe litt rund for å finne et gjemmsted og la det blåse over.

Endret av syar2003
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skulle til å kjøpe dette på steam nå . Er på tilbud til 99,- nå i helga. 

Men når så mange yngre enn meg selv kommenterer og syns det er for vanskelig tror jeg at jeg dropper det. 

Uansett er det på tilbud for de som ikke har fått det med seg . 99,- i 19t og noe til.

Trodde det var den yngre garde som hadde problemer med vanskelige spill jeg :D

Hehe , takk for tilliten.

Men jeg merket at jeg begynte å bli treig på avtrakkeren og døde litt for for og ble ofte stuck i spill da jeg passerte 35.

Nå er det også blitt noen år siden.

Poden på 19 gruser meg i alle spill også. Så jeg trenger noe nytt å spille fra tid til annen som kan bidra til å "booste selvtillitten" "so to speak".

Og det føltes kanskje ikke å være dette spillet.

Sniking og sniperspill derimot har jeg alle , eller de fleste av , og den type spill passer meg bra. Om det blir for hett er det bare å gå stealth og løpe litt rund for å finne et gjemmsted og la det blåse over.

I så fall forstår jeg ikke helt hvorfor du tror Alien Isolation ikke passer for deg? Det er jo nesten 100% snikespill. Våpen og kamp brukes kun svært sjelden. Spillet består av 99% sniking :)

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Etter å ha vært utilgjengelig i VR siden Oculus CV1 kom på markedet. Er det endelig kommet en uoffesiell mod som fungerer kjempebra :D . Det er rett og slett bare en liten "ini" fil som legges inn der du har instalert Alien Isolation.

Jeg har testa det og det virker kjempe bra, Men fy F så skummelt det er. Men muligheten til å gå rundt "inni" alien verdenen er så intens og muligens det menst utrolig vr opplevelsen jeg noen gang har hatt.

Link til moden: https://www.reddit.com/r/oculus/comments/6qf01z/mothervr_alpha_release_alien_isolation_vr_mod/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...