GrinderX9 Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 (endret) Alien Isolation, det kommende førstepersons survival horror spillet. Kommer ut til alle alle konsoller inkludert gamle som nye samt PC. Spillet med EN alien, akkurat som i Alien 1. Du spiller som Amanda Ripley, datter til Ellen. Som tidligere bare ble omtalt som død, i starten av film nr 2, Aliens. Grafikken ser fantastisk ut, førsteintrykkene til sjornalister, som ikke bare har sett, men også prøvd demo av spillet, sier det er fantastisk pent og skremmende. Alt ser ut til at dette blir det spillet alle Alien fans har ventet på, men skepsisen etter Alien: Colonial Marines tror jeg ligger dypt hos de fleste. Men dette blir spennende http://www.youtube.com/watch?v=9lkh0-jPfxs#t=26 Endret 7. januar 2014 av GrinderX9 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Blir dette bra, da? Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Ser lovende ut og Coloniel Marines strake motsetning Håper for gudsskyld det kommer til PC også selv om det bare sto XBone/PS i vid beskrivelsen der. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Ser lovende ut, men ser ikke noe grunn til at det ikke skal komme til PC. Er jo selvfølgelig smak og behag, men har aldri klart å spille FPS på console med de kontrollene. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 (endret) Får vel håpe på at det blir utgitt på alle plattformer så ingen går glipp av skrekken EDIT: Er bekreftet til Steam Endret 9. januar 2014 av Thoto79 Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 8. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2014 Hmm, deg om det. Skal ikke gå inn på noe PC/kontra konsoll diskusjon her selv om du gjorde det veldig fristende. Får vel håpe på at det blir utgitt på alle plattformer så ingen går glipp av skrekken EDIT: Er bekreftet til Steam Jupp, er vel bekreftet til pc . Står også at det er til pc på Wikipedia, i den grad man kan stole på det. Personlig foretrekker jeg absolutt fps på pc. Men på den annen side er spilling i stua med stor tv og sorund enda bedre igjen. På den annen side er ikke dette en fps, Men survival horror i førsteperson, så da er det ikke fin presis skyting så viktig . Med mindre kamp mot kloner å slikt blir hovedigrediensen.... Men la oss alle håpe det ikke er tilfelle... Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 PCGamer hands-on: http://www.pcgamer.com/previews/alien-isolation-preview-hands-on-with-creative-assemblys-ambitious-sci-fi-horror/ CVG preview: https://www.youtube.com/watch?v=0O5rRm1RquA 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 (endret) Hvem vet, stort sett ALLE trodde Colonial Marines kom til å bli "Aliens"-spillet alle har ventet på siden AvP (2000). Og en større flopp har vi vel knapt sett. Endret 9. januar 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Det var en svært underholdende tråd her inne om Colonial Marines ja. Nå håper jeg bare dette her går i orden, og at vi faktisk får ett godt spill Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 25. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2014 (endret) Linker opp i mot gamer sin siste nyhetsartikel om spillet. http://www.gamer.no/artikler/intervju-alien-isolation/160705 En artikkel fra IGN også. For de som ikke har sett den, videoen nederst på siden, har bitte litt fra alien isolation med spilt med Oculus rift på E3. http://no.ign.com/alien-isolation-xbox-360/58387/preview/en-titt-pa-alien-isolation Endret 25. juni 2014 av GrinderX9 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Ser lovende ut, men ser ikke noe grunn til at det ikke skal komme til PC. Er jo selvfølgelig smak og behag, men har aldri klart å spille FPS på console med de kontrollene. Er jo bra det ikke er FPS, da. Er et survival horror i førsteperson. Det er noe helt annet enn et FPS. Faktisk er det svært få våpen i spillet, og de du har vil ikke gjøre stor skade på aliensen. Angry Joe fra E3: Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 (endret) Såvidt jeg har lest og sett er det bare EN alien også i hele spillet, ikke noe alien FPS splatter shooter som Colonial Marines prøvde å være. Og den skal du prøve å IKKE komme i kontakt med. Endret 26. juni 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Hvem vet, stort sett ALLE trodde Colonial Marines kom til å bli "Aliens"-spillet alle har ventet på siden AvP (2000). Og en større flopp har vi vel knapt sett. Storartet underholdning var det likevel når enkelte her inne nærmest forsvarte spillet med livet som innsats Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Såvidt jeg har lest og sett er det bare EN alien også i hele spillet, ikke noe alien FPS splatter shooter som Colonial Marines prøvde å være. Og den skal du prøve å IKKE komme i kontakt med. Mener ikke å spoile noe, men det er nok ikke bare en fiende. Men en alien er det, ja. Hvem vet, stort sett ALLE trodde Colonial Marines kom til å bli "Aliens"-spillet alle har ventet på siden AvP (2000). Og en større flopp har vi vel knapt sett. Storartet underholdning var det likevel når enkelte her inne nærmest forsvarte spillet med livet som innsats Men det var jo moro... Jeg har jo to kopier av det, til og med... Seriøst. Moro var det, om det ikke er så mye Alien over de monstrene. Men det har de da aldri vært? Hvor mange aliens har du drept i Aliens vs Predator? Og ja, jeg har to kopier. Den første var til PS3 fordi jeg ville ha spillet. Den andre var til PC, utelukkende pga denne: Absolutt verdt pengene. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Er ingen spoiler at det er human fiender i spillet også, det er haugevis av gameplay og intervju-videoer på youtube som viser forskjellige aspekter. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Og noen av oss prøver så godt vi kan å unngå gameplay-videoer og alt det der. Jeg vet det er både mennesker og androider som kan bli fiender, og jeg vet det grunnleggende rundt historien. Har mest lest en del hvordan aliensen vil oppføre seg. Ønsker jo ikke å vite alt om spillet før jeg får det. Har ødelagt nok spill på det viset allerede. Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 9. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2014 http://www.gamer.no/artikler/alien-gjenforening-til-hausten/161613 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Ny gameplay video: https://www.youtube.com/watch?v=LmQeh6bGpdo 7 oktober kan ikke komme fort nok! 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 11. september 2014 Del Skrevet 11. september 2014 Alien: Isolation System Requirements Revealed Minimum PC Specifications: Operating System: Windows 7 (32bit) Processor: 3.16Ghz Intel Core 2 Duo E8500 RAM: 4GB RAM Hard Drive: 35GB required for installation Video Card: 1GB DirectX 11 (AMD Radeon HD 5550 or Nvidia GeForce GT 430) Broadband Internet Connection Recommended PC Specifications: Operating System: Windows 7 (64bit) Processor: AMD: Phenom II X4 955 – 4 Core, 3.2 GHz or INTEL: Core 2 Quad Q9650 – 4 Core, 3.0 Ghz RAM: 8GB RAM Hard Drive: 35GB required for installation Video Card: 2GB DirectX 11 (AMD GPU: AMD Radeon R9 200 Series or Nvidia gpu: GeForce GTX660) Broadband Internet Connection Bør vel gå greit for de fleste. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Var ganske snille krav det der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå