henrikrox Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=45985314 Skal bytte ut bil nr 2 fra polo til noe annet, vil kjøre i gjennomsnitt 1-1,5 mil hver dag.Registerreim byttet, bremser bak. Litt interessert å ta med denne på NAF og høre hvordan ståa er, hva tror dere? 60 lapper var jo ikke så ille heller Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Var det ikke audi a5 du skulle kjøpe da ? audi a3 er jo kjærring bil. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 7. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2014 Var det ikke audi a5 du skulle kjøpe da ? audi a3 er jo kjærring bil. ble frarådet av alle her inne å bruke så mye penger på bil mens jeg studerer selvom jeg har bra med egenkapital Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Alle mine varsellamper blinker når jeg ser biler til salgs med senkesett og idiotfelger. Spesielt når selger er en guttunge med interesse for motocross. Ellers ser vel bilen helt OK ut med grei kilometerstand. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 7. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2014 Alle mine varsellamper blinker når jeg ser biler til salgs med senkesett og idiotfelger. Spesielt når selger er en guttunge med interesse for motocross. Ellers ser vel bilen helt OK ut med grei kilometerstand. Takk for den, glemmer at google finnes noen ganger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå