Øystein.F. Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 PlayStation Now vil la deg spele gamle spel på nye plattformer.Her er PlayStations strømmingsteneste Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Ikke mulig på PC? Bortkasta! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981734 Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 *strømingstjeneste Lenke til kommentar
Populært innlegg Licht Skrevet 7. januar 2014 Populært innlegg Del Skrevet 7. januar 2014 (endret) PSA: Normalt intelligente mennesker uten spesielle lesevansker, også de med bokmål som foretrukket skriftmål, skal uten videre klare å lese nynorsk. Ville ikke sagt nei til en PlayStation-versjon av Virtual Console. Er en del å hente av selv om man starter først fra PS1-eraen. Endret 7. januar 2014 av Zealuu 18 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Skal bli interessant å se hvordan det fungerer. Jeg har ikke tro på at Europa får dette med det første... (Ang nynorsk så må jeg være ærlig å si at jeg synes det er fryktelig slitsomt å lese. Da foretrekker jeg heller bokmål eller engelsk. Synes det er noe som passer seg i lokal avisa på bygda og ikke på en landsdekkende nettside. Og for min del så er det siste ord for meg ang det.) 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Jakoozie Skrevet 7. januar 2014 Populært innlegg Del Skrevet 7. januar 2014 (endret) Det er ingen som bryr seg om dere synes om nynorsl. Øystein har skrevet over 1000 nynorskartikler på denne siden, og hver eneste gang har det vært noen som klager på språket. Siden han jobber her fortsatt er det grunn til å tro at redaksjonen ikke bryr seg om hva dere synes. Kan vi bare legge den død nå? Playstation Now virker veldig interessant. Endret 7. januar 2014 av Jakoozie 11 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Usaklig og ubegrunnet sutring nok en gang. Tydelig at skolesystemet ikke har gjort jobben sin. De som faktisk hadde lest atiklene ville ganske raskt funnet ut at Øystein faktisk er en av de skribentene som har den beste og mest beskrivende ordforrådene. Angående Playstation Now, så håper jeg vi for se det her til lands om ikke så altfor lenge. Tror det er en liten genistrek av Sony å lansere en slik tjeneste, da det nok er mange som vil betale for å enkelt kunne kose seg med gamle barndomsklassikere, eller spill de aldri rakk å spille tidligere. 2 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Diskuter emnet og drit i hvordan er skrevet. Om dere har problemer med at enkelte artikler er skrevet på nynorsk, gå et annet sted, eller dropp å kommentere. 3 Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Jeg merket ikke at det var nynorsk før jeg kom til kommentarfeltet... Der lever molboene sitt vante liv. Det er nok ett troll eller to også, håper ihvertfall det. Når det gjelder Playstation Now tror jeg det blir en bra tjeneste, får håpe den kommer til PC etterhvert. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Og da er nynorsk diskusjonen ferdig.Ønsker dere å gi tilbakemelding på bruken av Nynorsk i artiklene til Tek får dere ta det på riktig plass , her diskuteres "Her er PlayStations strømmingsteneste"Videre diskusjon rundt bruken av Nynorsk her vil bli slettet og kan få følger for de som fortsetter. 2 Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Dette virket utrolig spennende. Det faktum at det fungerer på PSvita gjør at utviklere ikke trenger å sette noe arbeid inn i å porte flere PS2 og PS3 spill som jeg kunne tenkt meg å spille på PS Vitaen. Må jo da ha tilgang til nett for å spille dem, men "som regel" så har man det. Har absolutt lyst å få tilgang til Timesplitters trilogien fra PS2, Infamous 1,2, MGS4, The Last of Us og Uncharted fra PS3. Hadde egentlig vært mer kjekt om denne tjenesten hadde vært ute nu ettersom det er nu det er mangel på gode spill på maskinan. For min del blir ikke PS4n interessang igjen før mars måned når nye infamous kommer. Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Ikke veldig stor fan av å måtte kjøpe(hvis en ikke skal leie) spill på nytt. For all del, prisen blir sikkert grei nok den, men likevel. Lenke til kommentar
Kaim Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Ikke veldig stor fan av å måtte kjøpe(hvis en ikke skal leie) spill på nytt. For all del, prisen blir sikkert grei nok den, men likevel. Godt du har et valg om å la være. Lenke til kommentar
Dal Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Høres veldig spennende ut. Men ingen PC-klient, men klienter for mobiler og tabs? Høres utrolig rart ut. Får håpe de kommer til sans og samling Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 (endret) Kan ikke vente. Engadget var av en helt annen oppfatning: "(...) Both games played like there was a local PlayStation 3 (including the incredibly long initial load for The Last of Us) and ran without a hitch. There was zero perceptible lag in our (admittedly brief) playtime (...)" Endret 8. januar 2014 av GeCcO Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Engadget var av en helt annen oppfatning: Vil gjerne se om vi får de samme resultatene når dettr systemet slippes ut av det lukkede miljøet. 1 Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 @Thomas. Kanskje du har hentet den gifen fra Neogaf . Som mange påpekte der, det er en slowmotionvideo. Ergo er den svært lite egnet til å vise hvor stor tidsforskjell det er mellom knappetrykk og det som skjer på skjermen. Jeg er forsiktig optimist. Men noe lag vil det uansett være. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 @Thomas. Kanskje du har hentet den gifen fra Neogaf . Som mange påpekte der, det er en slowmotionvideo. Ergo er den svært lite egnet til å vise hvor stor tidsforskjell det er mellom knappetrykk og det som skjer på skjermen. Jeg er forsiktig optimist. Men noe lag vil det uansett være. Ja, fant den der. Men som du sier, noe lag vil det være uansett hvor rask nettlinje man har. Det er mulig at denne tjenesten vil fungere bra for mange spill, men det vil alltid være presisjonsspill som krever at spillene kjøres lokalt. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Ville ikke sagt nei til en PlayStation-versjon av Virtual Console Samme her. er mange spill fra ps 1-2-og 3 som jeg kunne tenkt å ha liggende på disken og ta frem i ny og ned Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå