UgleeN Skrevet 7. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2014 Uten navn.jpg Uten navn.jpg her kan dere se hvordan bilde blir. plutselig blir det bra men så blir det dårlig igjen..varierer med noen sekunder imellom Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Prøv noe annet enn VLC. Lenke til kommentar
UgleeN Skrevet 7. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2014 Prøv noe annet enn VLC. har prøvd..skal jo klare å kjøre det selvom..min tidligere pc som er 4 år gammel kjørte 1080p fint Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Bildet du har lagt ved viser en type feil som kan oppstå under avspilling med vlc. Hva annet har du prøvd? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 1,4GHz? Da begynner man å presse grensene for å klare 1080P i særlig høy bitrate. Men må vite nøyaktig hva slags prosessor. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 MPC er greit å teste HD i: http://mpc-hc.org/ Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 1,4GHz? Da begynner man å presse grensene for å klare 1080P i særlig høy bitrate. Men må vite nøyaktig hva slags prosessor. Holder: Prosessor / Chipset CPU AMD A-serien 1.4 GHz Antall kjerner Firerkjerne 64-bits databehandling Ja ? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Jeg er ganske sikker på at den prosessoren er i minste laget. Det kan faktisk hende at selgeren enten har lurt deg eller bare er inkompetent. Med mindre du får tak i dekodingssoftware som støtter flere kjerner eller som er ekstremt optimalisert så tror jeg du vil slite med full HD. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Jeg er enig i at det var helt feil å anbefale den pcen til det bruket. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Er det denne pc-en er snakk om?AMD 1,4GHz - alt for svak maskin spør du meg...Du får gå til Expert og ta med maskinen og si den ikke var forventet til det du spurte om. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Problemet er at mange programmer ikke drar nytte av flere kjerner. I de tilfellene er den like treg som en 1 x 1,4GHz. Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Jeg bruker selv en 4x fra Amd med totalt 3200 MHz. Drar lett full HD uten å være i nærheten av 100%. Lenke til kommentar
JonasPB Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Dette er så enkelt som at du tar med PC'en tilbake til Expert og reklamerer på den, basert på at den ikke svarer til forventningene du hadde grunn til å ha. Hvis de mener at det ikke er riktig er det bare å invitere de ut på deres egen Tv-avdeling og vise problemet. Hvis det ikke fungerer der er det jo gitt at det er noe feil med den. Merk: Jeg tror egentlig maskinen er kraftig nok, men at det enten er programvare som kolliderer ( i ditt tilfelle er det nærliggende å tro at antivirus kan ha skylda) ettersom jeg ser du har flere advarsler i windows på at ting ikke er som de skal, eller at det er en fysisk defekt som gjør at den må på verksted. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 Jeg bruker selv en 4x fra Amd med totalt 3200 MHz. Drar lett full HD uten å være i nærheten av 100%.Totalt antall mhz på kjernene samlet er skjelden relevant, selv om det er det de vil ha oss til å tro. Tror du at bilen kjører dobbelt så fort om den har dobbelt så mange hjul? Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Selvsagt. Jeg har en phenom II 955, og den var ikke så ille i sine dager. Hvis mine google-skills ikke har tatt helt helg så har trådstarter denne CPU'en: http://www.notebookcheck.net/AMD-A-Series-A6-1450-Notebook-Processor.92120.0.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå