Gå til innhold

Burde kjøpe den iPhone 5 64gb på finn.no? please hjelp!

Anbefalte innlegg

Hei folkens!

Jeg lurer på om jeg burde kjøpe den for 3500kr? Det er en iPhone 64Gb helt nytt! Han sier han fikk den idag på garanti. Hva syns dere?

Jeg vil kjøpe en iphone 5 men det er alt for dyrt. Mange selger på finn.no men de selger alt for dyrt, og de er så slitt også! Jeg trenger en 32Gb. Jeg fikk 4000 kr av min foreldre til jul så jeg tenkte å bytte ut min gammle iphone 4 som jeg har hatt siden 2010.

Her er den:http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=44206219

Gutt 17 år

Tusen takk på forhånd gutter!

Endret av Hanspetter1996
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Obs! her må folk være litt forsiktig, da det kan tyde på at trådstarter og selger på Finn er samme person.

Dette ser man på måten anonnsen er skrevet på samt det første innlegget i denne tråden er skrevet, omtrent samme skrivemåte/feil.

Nei! Det er ikke meg! herregud

Lenke til kommentar

For å være ærlig så ser dette ut for godt til å være sant,mobil som kostet 7000 som ny selges for 3500 pluss masse utstyr uten ekstra tillegg.Jeg ville benyttet meg av finn.no sin sikker betaling i tilfelle det var en scam,eventuelt å møte selgeren direkte.

Og i tillegg til det, så er den liksom ikke solgt etter nå 2 dager.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Selger har hemmelig nummer

Navn på selger er en adresse

Alt for godt tilbud til å være sant

Selger overselger varen

Tja....

Edit. Ser at den er solgt.

Endret av Slettet-376f9
Lenke til kommentar

Hei folkens!

Han var ikke noe svindler eller noe sånt! Han var en veldig hyggelig person fra Pakistan på rundt 22 år. Jeg kjøpte iphone og alt for 4500kr :D Han sa han fikk rundt 50 bud på på 4200. Han fikk en bud på 4800kr men han sa han gidder ikke å sende i poste. Jeg ga han 4500 kr og møtte han kl 10:00 å kjøpte alt. Han sa at målet hans var å selge for 4500kr, men han satt prisen på 3500 kr for å få masse oppmerksomhet på anonsen.

ED: Tusen takk for hjelpen gutter!

Endret av Hanspetter1996
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...