spøkelse Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Hva er den gjenstanden denne jenta holder i? Lenke til kommentar
PT Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 MP3-spiller, minidisk, GB, mobil. Aner ikke. Hva skal du med det? Edit: Jeg tror det er en minidisk. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Kan være et cam?Jepp. Kan være sånn ixus cam ting. Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Kan være et cam? Da er vi enige, det må være et cam... Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 vel.. der er ivertfall IKKE GameBoy... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 ser ut som et digicam synes jeg .. men må bare si at sånne som hu passer best BAK kameraet ikke foran! Lenke til kommentar
atrax Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Har Canon (Digital) Ixus selv, og jeg er 99% sikker på at det er en slik hun holder.. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Har Canon (Digital) Ixus selv, og jeg er 99% sikker på at det er en slik hun holder.. Trur du trygt kan sei 100%. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Jeg tror det er en game-boy Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Jeg tror det er en game-boy Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Det der er en fotball. Spiller fotball ofte, så jeg vet hva jeg snakker om. I det siste har jeg spilt fotball nesten hver søndag. I forrige uke spilte vi faktisk onsdagen også, men til "gjengjeld" spilte vi ikke søndag for to uker siden. Da var det noen som måtte øve med bandet sitt, mens andre var litt i bakrus. Så jeg gikk ut og trikset. Har en gul lær-fotball. En slik som ikke er glatt. Vet ikke hvorfor jeg tror den er av lær, men tror jeg har hørt det av andre. Den er vel produsert i et eller annet u-land anyway. Kanskje jeg skal kalle det en u-fotball. Men det hun holder er en såkalt iFotball. Det er en fotball som er produsert i USA av Apple Soccer Center. Men tilbake til virkeligheten. Jeg begynte altså på badminton i forrige uke. Det var ganske fett. Spiller med en kompis. Har hatt tre treninger nå, en i morgen også. Det gleder jeg meg til. Men på lørdag er det turnering. Og jeg er påmeldt. Skjønner dere? Hva sier dere til det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå