Gå til innhold

Circus Maximus

Gjest Slettet-YQ8U8xbZ

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-YQ8U8xbZ

Jeg fant i går ut at det er et norsk band som heter Circus Maxius. Synes de hadde veldig bra musikk.

Hør på sangen deres Game of life, her.

Hva synes dere om dette bandet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg husker jeg var stor fan da de slapp debuten for en del år siden. Jeg kjøpte oppfølgeren også, men ble ikke like imponert da. De har vel gitt ut enda en skive, men den var ikke min greie i det hele tatt.

Beste spor: Glory of the Empire. edit: Biosfear. (måtte høre litt på skiva, lenge siden! :D)

Endret av #97
Lenke til kommentar

liker liker dem veldig godt. syns de har hatt en stigende kurve siden debuten. siste plata opplevde jeg som litt svak med det første, men etter utallige gjennomhøringer har den vokst veldig og jeg ser på den som den beste og mest modne plata.

Lenke til kommentar

'Nine' er mindre prog enn '1st Chapter', og mindre metal enn 'Isolate', men jeg syns den har mere "groove" enn de to første, og er litt tyngre på en annen måte. Mixen hjelper på der.

Som Nerdrage skriver, de har modnes, og gjør sin egen greie, og ikke bare følger den klassiske progmetal linja.

'Used' er min favoritt fra 'Nine'.

Et bilde jeg tok på deres fantastiske konsert i Trondheim i oktober, der de spilte hele 1st Chapter (sangen) :D

post-23895-0-67512100-1389268110_thumb.jpg

Endret av chairgame
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...