Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Jeg fant i går ut at det er et norsk band som heter Circus Maxius. Synes de hadde veldig bra musikk. Hør på sangen deres Game of life, her. Hva synes dere om dette bandet? Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 (endret) Jeg husker jeg var stor fan da de slapp debuten for en del år siden. Jeg kjøpte oppfølgeren også, men ble ikke like imponert da. De har vel gitt ut enda en skive, men den var ikke min greie i det hele tatt. Beste spor: Glory of the Empire. edit: Biosfear. (måtte høre litt på skiva, lenge siden! ) Endret 8. januar 2014 av #97 Lenke til kommentar
Reconzile Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Syntest alltid Reach within var bedre enn game of life. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Jævlig bra band. Debutalbumet er fortsatt best. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Har ikke en av medlemmene bruker her inne? Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Han som spilte keyboard på debutskiva hadde hvertfall bruker her. Tror han kalte seg "SirMaximus" eller noe i den duren. Jeg møtte han på releasekonserten til debuten, trivelig kar. Lenke til kommentar
Nerdrage Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 liker liker dem veldig godt. syns de har hatt en stigende kurve siden debuten. siste plata opplevde jeg som litt svak med det første, men etter utallige gjennomhøringer har den vokst veldig og jeg ser på den som den beste og mest modne plata. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 (endret) 'Nine' er mindre prog enn '1st Chapter', og mindre metal enn 'Isolate', men jeg syns den har mere "groove" enn de to første, og er litt tyngre på en annen måte. Mixen hjelper på der. Som Nerdrage skriver, de har modnes, og gjør sin egen greie, og ikke bare følger den klassiske progmetal linja. 'Used' er min favoritt fra 'Nine'. Et bilde jeg tok på deres fantastiske konsert i Trondheim i oktober, der de spilte hele 1st Chapter (sangen) Endret 9. januar 2014 av chairgame Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå