Joran70 Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Hei ! Håper noen kan jeg meg et tips, eller to. Jeg skal sette inn ny WiFi, og lurer på om det går an å koble routeren sammen med ett eller annet lagringsmedium ( helst uten vifte/støy). Er ikke noen kløpper innen dette faget , samtidig ser jeg at det er flere og flere av enhetene mine (PC, note, mobiltelefoner) som burde knyttes sammen og få lastet opp/hente inn bilder o.l på et felles sted (som jeg så kan ta back-up på). Min egen Cloud (ønsker ikke å bruke Dropbox) Om man kan få drømme litt, så hadde det vært kjekt å få tilgang utenfra huset/lokal-WiFi også, men ikke et must. Ser at f.eks ASUS RT-AC68U http://www.hardware.no/artikler/test-asus-rt-ac68u/155387/3 skal ha en funksjonalitet hvor man kan sette i en USB, betyr dette at jeg kan sette til en eller annen lagringsenhet på ASUSen?. Så er saken i boks?. Er det så enkelt, og hvilken lagringsenhet vil da være egnet ? Håper noen tar seg tid til å svare, eller har innspill. Takk Lenke til kommentar
ChrisCo Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Du svarer egentlig på ditt eget spørsmål... Skaff deg en vanlig ekstern harddisk (ville personlig ha gått for en NAS) og koble den til Asusen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå