Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Penisstørrelse - Hvor stor i stiv tilstand i forhold til slapp?

hermosa

Anbefalte innlegg

Til dere menn:

På et annet forum jeg er bruker i, er jeg kommet opp i en tåpelig diskusjon om "showers" og "growers". Der blir jeg beskyldt for å kverulere når jeg sier at peniser flest ikke tredobles fra slapp til erigert tilstand.

Jeg siterer en bruker:

"Ja, det var meg du siterte. Det er helt vanlig at peniser tredobles når de blir stive. Det er bare ikke vanlig at de som begynner på 15 cm gjør det, men de fleste har growers. Skal du først kverulere bør du sørge for å ha rett først."

Si at det er en som har 7-8 cm i slapp tilstand, skulle den liksom bli opptil 24 cm den da?

Endret av hermosa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

han mener nok innsnurpet, som når det er kaldt e.l.

Slappe peniser kan være som mangt.

Nei, brukeren mente i vanlig, slapp tilstand. Jeg har sett "frosne" peniser som ser ut som svisker, så jeg vet de kan skrumpe veldig :wee: .

Lenke til kommentar

Det er strengt talt ikke noen "vanlig tilstand", de justerer seg jo hele tiden, og som du selv påpeker så kan de bli jævlig små om blodstrømmen kuttes helt, og kan fint nå 3 ganger sin egen størrelse.

Av samme grunn så er det helt unyttig å måle en penis i slapp tilstand, da dens tilstand bla. kommer helt an på dagsform, hvilket nivå av opphisselse (mengden hormon i blodet?), romtemperatur, forbrenning og sannsynligvis på hvor høyt blodtrykk og flow kroppen kan produsere.

Hvilken situasjon som er normalen vil bli vanskelig, da det ikke finnes noen normal mal, og variasjonene er alt for store. Dermed brukes også kun ytterpunktet, altså "ståpikk" som mål på dens lengde.

Slenger du inn det faktum at alle er forskjellige så blir det en kabal så full av variabler at jeg tror det skal bli vanskelig å generalisere og si at det er riktig eller galt at lengden tredobler seg.

Edit: Ja, man kan kanskje prøve å definere en "normalform" på et "normalmenneske", og personlig så tror jeg 3 ganger størrelsen hørtes litt mye ut.

Endret av Andrull
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Også påpeke at tredobbel størrelse ikke betyr 3 dobbel lengde. En slik økning ville vært ganske mye større enn tredobling, med mindre omkretsen ikke endrer seg, noe jeg vil tro er svært uvanlig.

martin1d var inne på det, men usikker på om du forstod hva han mente.

Lenke til kommentar

Også påpeke at tredobbel størrelse ikke betyr 3 dobbel lengde. En slik økning ville vært ganske mye større enn tredobling, med mindre omkretsen ikke endrer seg, noe jeg vil tro er svært uvanlig.

Hehe, ja det blir jo eventuelt også et svært viktig definisjonsspørsmål man må stille. Er det omkrets, volum eller lengde man tenker på. Jeg tenkte åpenbart på lengde. Men om man tenker på volumet så vil det uten problem tredoble seg og vell så det.

Hvis omkretsen går fra f.eks 7cm til 13cm og lengden fra 8cm til 16cm (som en mulig realistisk tilfeldig økning), så øker volumet med: 3,7 ganger.

Lenke til kommentar

Vedkommende mente lengden.

Lenke til kommentar

Be han ta tak i tuppen og strekke den ut. Nøyaktig så lang blir den.

For å presisere, det er en dame jeg siterer, som sier at det er vanlig at peniser blir tre ganger så lange i erigert tilstand, ikke en mann. Jeg vet ikke hva slags menn hun har vært borti, men det er ikke min erfaring i hvert fall.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...