Danda Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Hei. Jeg er ganske ny med ubuntu og for en stund siden så prøvde jeg å installer linux mint å bumblebee for å få i gang optimus, jeg prøvde også på ubuntu 13.10 men det fungerte ikke, holdt på med det ca 2 uker før jeg gav opp å gikk over til windows 8.1 igjen. Nå har jeg testet igjen men med ubuntu 14.04 der har jeg installert nvidia-prime noe som fungerte utmerket men merker jo at ubuntu 14.04 ikke er stabilt så jeg gikk tilbake til 13.10 å gjøre det samme der, men da får jeg feilmelding nvidia-daemon error, er det noen som vet hva jeg kan gjøre for å få det til å fungere? Det er vel noen pakker 14.04 har som ikke 13.10 har regner jeg med? 14.04 har noe som heter nvidia-prime 0.5 pack å tror det har noe med å gjøre? er det noen som har vært borti det samme problemet? Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 http://www.webupd8.org/2013/08/using-nvidia-graphics-drivers-with.htmlNest øverste treff på søk etter "nvidia prime ubuntu" i duckduckgo...Men som det står, alt er på eget ansvar. Lenke til kommentar
Danda Skrevet 7. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2014 http://www.webupd8.org/2013/08/using-nvidia-graphics-drivers-with.html Nest øverste treff på søk etter "nvidia prime ubuntu" i duckduckgo... Men som det står, alt er på eget ansvar. Det er den guiden jeg har brukt å det er etter det jeg får feilen med daemon i ubuntu 13.10 men ikke 14.04 Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Har du gjort noen andre tweaks eller tatt vare på gammelt /home-område til denne installasjonen? Lenke til kommentar
Danda Skrevet 8. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2014 Har du gjort noen andre tweaks eller tatt vare på gammelt /home-område til denne installasjonen? Nei det var det første jeg gjorde når jeg installerte begge ubuntuene Lenke til kommentar
snikende Skrevet 14. januar 2014 Del Skrevet 14. januar 2014 Personen bak nettsiden med guiden skriver selv i kommentarfeltet at Ubuntu 13.10 ikke er støttet, så det er nok bare 14.04 LTS inntil videre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå