Delvis Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Dette var for mange år siden, da jeg så etter ny bolig. Ringte angående en bolig som var annonsert i avisen. Megleren svarte, og sa at det er et gult hus og hvor det var hen. Så sa han ikke noe mer. Visste ikke hva jeg skulle si videre, så jeg spurte: "hva er det første jeg skal gjøre nå da" Dengang følte jeg meg som komplett idiot etterpå. Men når jeg tenker på det nå, vil jeg nesten le meg i hel. Lenke til kommentar
Jahdu Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 .. av megleren og deg selv? Sikker på at det var en megler i det hele tatt? Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 eh lol? Står det ikke hvor huset befinner seg i anonnsen ? Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 eh lol? Står det ikke hvor huset befinner seg i anonnsen ? Dette var for mange år siden, da jeg så etter ny bolig. Ringte angående en bolig som var annonsert i avisen. Megleren svarte, og sa at det er et gult hus og hvor det var hen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå