Joachim_F Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Lekkede detaljer om den kommende romgrøsseren.Spill Ripleys datter i Total War-skapernes Alien-spill Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Vet vi noe om det kun er til xbox så langt ? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Mest sannsynlig Xbox One/PS4/PC- Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Jeg spiser hatten min hvis noen klarer å lage et bra Alien-spill. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Håper du må spise hatten din. Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Håper du må spise hatten din. Ingenting hadde vært bedre enn hvis spillet var bra. Jo forresten - hvis de laget et originalt spill med en original IP og ikke ennå et filmbasert et Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Jostein, mener du da kun alien? Eller så må jeg nok trekker inn AvP Gold og AvP 2, for å ikke snakke om de gamle arkade spillene. Hva med Alien triologien på ps1? Har hørt mye bra om det. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Denne gangen skal jeg holde forventningene i sjakk. Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Jostein, mener du da kun alien? Eller så må jeg nok trekker inn AvP Gold og AvP 2, for å ikke snakke om de gamle arkade spillene. Hva med Alien triologien på ps1? Har hørt mye bra om det. De opprinnelige AvP-spillene var kule. Men filmbaserte spill som er bra er veldig sjeldent. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Denne gangen skal jeg holde forventningene i sjakk. Samme her blir bare skuffa viss ikke vil jeg tro... bare synd de ødelegger alien universet sakte men sikkert... Lenke til kommentar
Licht Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 bare synd de ødelegger alien universet sakte men sikkert... Haa. Det gjorde de allerede på 90-tallet med film nummer tre og fire. Og bare for å understreke poenget så spikret vel Ridley Scott selv igjen kisten med Prometheus for to år siden, og da ser jeg generøst bort i fra de parodiske Alien vs Predator-filmene. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 (endret) Endret 7. januar 2014 av Admiral Necrolamedor 2 Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Holy mother of Shit fu*****!!! Herre min hatt, det så bra ut! Det neste sprøsmålet er Når kommer Oculus rift på markedet, å hvem i helsike er modig nok til å prøve den med dette spillet? 1 Lenke til kommentar
NBT Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Vet vi noe om det kun er til xbox så langt ? Har fått bekrefta at det komme til pc også (bekreftet fra Twitter konto til spelet) 1 Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 dette så faktisk veldig bra ut! blir buy på meg. ble tense bare av å se videon jeg Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 ser for meg at den ferdige versjonen av oculus rift sammen med dette blir heeelt sykt 1 Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Vet vi noe om det kun er til xbox så langt ? Har fått bekrefta at det komme til pc også (bekreftet fra Twitter konto til spelet) Good Good, ville bare takke for reply. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå