Eriksendrul Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Jeg lurer på om det finnes noe alternativ til borring av tenner, Er det noe her i verden jeg virkelig ikke vil gjøre så er det og borre etter noen uheldige borringer tidligere og dårlige tannleger. Finnes det noe jeg kan gjøre istedenfor ? Ja jeg kan bli flinkere til og pusse tenner men nå har jeg et hull i fortanna som ikke er særlig pent som jeg gjerne vill bli kvitt og jeg vil ikke borre, hvertfall ikke den tradisjonelle måten. Hvilken alternativer har jeg ? Lenke til kommentar
Jahdu Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Aww.. men du burde ikke la dårlig erfaring og frykt stoppe deg. Bytt tannlege og pressiser at du har hatt dårlig erfaring slik at vedkommende tar ekstra hensyn. For det er ikke så ille å borre som folk skal ha det til, til tross for at det er individuelt mtp. hvordan angrepet er eller smerteterskel. Men det vil nok være mindre ille enn du skal ha det til, og en mestringsfølelse Søkte opp kjapt og fant denne linken Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 tja, du kan jo trekke de. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Ja, det er nok mye bedre enn å borre. Lenke til kommentar
oddeh Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 "noen uheldige borringer tidligere og dårlige tannleger." Kan du utdype? Har en kamerat som ble lagt i narkose pga. tannlegeskrekk. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 7. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2014 "noen uheldige borringer tidligere og dårlige tannleger." Kan du utdype? Har en kamerat som ble lagt i narkose pga. tannlegeskrekk. Uheldige erfaringer av typen: "Joda du har nok bedøvelse" endte opp med blackout av smerte xD og at tannlegen sa at han måtte fjerne litt av tannkjøttet for og komme til og at det skulle vokse tilbake, nå ser det ut som om jeg har en dritstor tann istede for en normal siden tannkjøttet rundt/over den er fjernet, det kom ikke tilbake. + mye annet småtteri stort sett pga av av han har fikla med det borret utenfor der jeg har hatt bedøvelse, har bytta tannlege ofte. . . . Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Be om å få smertestillende først. Hvis du tar 1 Paralgin Forte og 1 Atarax 1 time før (litt mer hvis magen er full) så vil det gjøre mindre vondt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå