Gå til innhold

"Fugemasse" som tåler innsiden av en vaskemaskintrommel

Emancipate

Anbefalte innlegg

Jeg har et problem med vaskemaskinen min som jeg tror bare kan fikses ved å fylle på en liten dert materiale. Men det må selvsagt tåle 90 grader med vaskemiddel, vask etter vask. Finnes det noe sånt materiale? Jeg har vurdert loddetinn, men jeg vil ikke ha bly i klærne. Jeg er også redd for at det faller av hvis det ikke er bittelitt elastisk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk, de to ser rimelig bra ut. Er de elastiske nok, og motstår de vaskemiddel? Om det er helt uelastisk vil de muligens dette av.

Epoxy blir hard som plast. Hva er det du skal lime for noe? Alternativt kan du jo ta det helt ut og prøve enten Tec7 eller tilsvarende. Dette er det de bruker å lime bilruten fast i bilen, så det tåler en del. Eller du kan gå for det som er helt værst: http://www.bostik.lt/wp-content/uploads/MaxiBond-X-treme.jpg (selges hos Proffpartner, og tåler 21kg per cm2)

Lenke til kommentar

YKnvTg3.jpg

Ved hengselen til trommelen er det en springfjær som gjør at lokket åpner seg og holdes åpent. Der fjæra er festet til lokket har det blitt en liten glipe der løkkene i frotterhåndklær hektes på og rives istykker.

Umulig å forklare egentlig, men det er en håpløs og helt ulogisk konstruksjon.

Lenke til kommentar

Epoxy blir hard som plast. Hva er det du skal lime for noe? Alternativt kan du jo ta det helt ut og prøve enten Tec7 eller tilsvarende. Dette er det de bruker å lime bilruten fast i bilen, så det tåler en del. Eller du kan gå for det som er helt værst: http://www.bostik.lt/wp-content/uploads/MaxiBond-X-treme.jpg (selges hos Proffpartner, og tåler 21kg per cm2)

Litt pirk men ser ut som den faktisk tar utrolige 210kg pr. cm2. :)

Endret av Vice
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...