JRL Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Jeg har vært på en del kurs gjennom HV, og er for tiden lagfører (sersjant) i mitt HV område. Jeg lurte på hva folk tenker om å nevne dette i sin CV når man søker jobb? På den ene siden, så er det erfaringer som kan være nyttige i mange sivile samenhenger, på den andre siden så må jeg være borte fra den eventuelle jobben 1 uke + noen dager i året, og HV har generelt et dårlig rykte. Tanker/erfaringer? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Absolutt. Jeg har gjennomført lagførerkurs, og tjenestegjør normalt som nestlagfører de gangene jeg er inne. Jeg skal etter planen på GKL når det blir en ledig stilling, og derfra tjenestegjøre som sersjant. Dette nevner jeg alltid i CV-en. Lenke til kommentar
JRL Skrevet 7. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2014 (endret) Dette nevner jeg alltid i CV-en. Har du fått noen av jobben du søkte på da? Har det blitt nevnt i intervjuer som noe posetivt, eller bryr de seg ikke om det? Endret 7. januar 2014 av JRL Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Dersom det er en av dine første jobber, så er det interessant. Dersom Helge Lund skal søke jobb, så er dette ikke interessant. 1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Har du fått noen av jobben du søkte på da? Har det blitt nevnt i intervjuer som noe posetivt, eller bryr de seg ikke om det? Ja, men ikke på bakgrunn av at jeg har repetisjonsøvelser i HV. Alt jeg sier er at det er et pluss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå