V. Haugen Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Intel vil ikke lenger ha noe å gjøre med den beryktede antivirus-gründeren John McAfee.McAfee-navnet forsvinner Lenke til kommentar
Populært innlegg Gavekort Skrevet 7. januar 2014 Populært innlegg Del Skrevet 7. januar 2014 Synes heller at John McAfee ikke fortjener ryktet til McAfee Anti-virus programmet. 13 Lenke til kommentar
PoTski Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Synes heller at John McAfee ikke fortjener ryktet til McAfee Anti-virus programmet. McAfee ligger sammen med symantec på toppen i gartner sin magic quadrant. brude ikke uttale deg om noe du ikke kan noe om. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 McAfee ligger sammen med symantec på toppen i gartner sin magic quadrant. brude ikke uttale deg om noe du ikke kan noe om. Heh. Jeg tror det er du som tar innlegget mitt litt for seriøst. 1 Lenke til kommentar
PoTski Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 McAfee ligger sammen med symantec på toppen i gartner sin magic quadrant. brude ikke uttale deg om noe du ikke kan noe om. Heh. Jeg tror det er du som tar innlegget mitt litt for seriøst. tror du gjorde det samme. Lenke til kommentar
Nokia1 Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Var tidligere et "McAfee Colliseum" stadion i Oakland og. Men byttet navn på dette og for noen år siden. Kan forstå at eierene av McAfee antivirus vil bytte navn ,så lenge etter grunderen solgte seg ut Lenke til kommentar
PoTski Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 De bytter ikke navn pga. John. Det er pga intel vil ha merke sitt på neste gen. sikkerhet. Dere kan glede dere tll q4 Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Selv om tabloidpressen alltid legger sin vri på ting så har dette valget trolig lite med John McAfee å gjøre. Uavhengig av dette så er han en syk mann som burde fått behandling. De bytter ikke navn pga. John. Det er pga intel vil ha merke sitt på neste gen. sikkerhet.Dere kan glede dere tll q4 Hva vil Intels neste generasjon "sikkerhet" bringe til bordet? Er det nok et rebrandet supertreg antivirusprogram som folk trenger fordi Windows har en fundamentalt dårlig design? Eller er det snakk om noe som skal beskytte mot nye former for trusler? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Så nå er det "Intel Security" vi må være obs på og huske å huke bort ved installering av diverse programvare. 2 Lenke til kommentar
MartinGM Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Så nå er det "Intel Security" vi må være obs på og huske å huke bort ved installering av diverse programvare. Og legge inn Unchecky hos de som ikke er i stand til å ta vare på seg selv.. Lenke til kommentar
MartinGM Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Selv om tabloidpressen alltid legger sin vri på ting så har dette valget trolig lite med John McAfee å gjøre. Uavhengig av dette så er han en syk mann som burde fått behandling. Uttaler du deg som hans lege og/eller ekspert på psykiatri eller som lekmann nå? 1 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Og legge inn Unchecky hos de som ikke er i stand til å ta vare på seg selv.. Funker den der hvor scammerne bruker "omvendt psykologi"? [x] Do not install Ass Toolbar. [x] Don't install FREE Møkka Fee antivirus solution. [x] Leave my home page alone. Lenke til kommentar
MartinGM Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Funker den der hvor scammerne bruker "omvendt psykologi"? [x] Do not install Ass Toolbar. [x] Don't install FREE Møkka Fee antivirus solution. [x] Leave my home page alone. Tror unchecky tar høyde for at enkelte installere prøver seg på en luring.. det kommer stadige oppdateringer også.. kanskje for å favne bredest mulig om installerne? Har lagt den inn hos meg selv også for å teste og den har fungert fint så langt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg