Nilsen Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Toppsjefen løftet sløret av planene.CES 2014: Netflix skal utelukkende lage film i 4K Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 OK, fint for Netflix men hva så? Jeg er mindre interessert i hva Netflix lager, men hva de tilbyr som en helhetlig pakke. Foreløpig er det ikke for mye. Lenke til kommentar
Gravitass Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Flott elsker alt innhold som Netflix har laget, de har ikke skuffet en eneste gang. å se at bildekvaliteten blir bedre er jo bare en bonus! Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 OK, fint for Netflix men hva så? Jeg er mindre interessert i hva Netflix lager, men hva de tilbyr som en helhetlig pakke. Foreløpig er det ikke for mye. Det er jo Netflix også interessert i å tilby, men alt stopper opp med den eldgamle metoden filmbransjen benytter for distribusjon og lisensiering. Dessverre. Er glad for at Netlix velger å bruke mer ressurser på å produsere eget innhold hvor de kan bestemme distribusjonsvilkårene. Ser frem til hva de kan få til i spillefilm-segmentet. 1 Lenke til kommentar
Ziff Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Han kunne samtidig fortelle at Sony har laget en ny dekoder spesifikt for 4K-innhold i 60P, og slike bokser skal være en nøkkelbrikke for å få ned båndbreddekravet: Ja takk, hvis de virkelig mener det med 60fps så hadde det vært et langt større fremskritt enn 1080p -> 4K. Lenke til kommentar
novaster Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Han kunne samtidig fortelle at Sony har laget en ny dekoder spesifikt for 4K-innhold i 60P, og slike bokser skal være en nøkkelbrikke for å få ned båndbreddekravet: Ja takk, hvis de virkelig mener det med 60fps så hadde det vært et langt større fremskritt enn 1080p -> 4K. For sport og dokumentarer kanskje, men for film/serier foretrekker jeg alltid 24p. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå