VargAamo Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Slik har den evige kampen mellom gigantene gått det siste året..Skjermkortåret 2013 (Ekstra) Lenke til kommentar
MatseMats Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 (endret) Nå er ikke jeg sikker på om den softwaren som var demonstrert på AMD's YouTube side er laget av amd, men for meg, så vinner amd desidert om de kan backe opp noe som er såpass effektivt. Det er en presantasjon på 40-50 minutter. Anbefalt å søke opp! Endret 7. januar 2014 av MatseMats Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 G-Sync og Titan var store nyheter, men AMD's nye skjermkort-serie gav dem et herlig løft. Et fantastisk bra valg av dem! Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 (endret) Kan ikke si at jeg er helt enig med konklusjonen her. AMD ble valgt ut til å lage brikkene til både Xbox One og Ps4. Mantle vil dukke opp som vil gi utviklerne langt bedre stålkontroll på ytelsen enn ved de verktøyene som brukes per dags dato (gjenstår dog å se). True Audio lover å forbedre lyden. Selv om teknologien til Nvidia som G-Sync høres bra ut så har den sine ulemper , feks så vil man ikke merke noe forskjell når FPS = eller bedre enn skjermens refresh rate , og den vil også bidra til å gjøre det litt dyrere å kjøpe en skjerm som støtter G-sync. Et verktøy som hadde tilpasset spillets innstillinger i forhold til hva skjermen leverer hadde sannsynligvis kunnet gjort jobben via software. Nvidia sitt toppkort Titan hadde også den store ulempen av å være alt for dyrt , sånn sett var det ikke en slager (selv om det solgte bra hos entusiastene ) hos den gjennomsnittlige brukeren. Det er ingen tvil om at Nvidia dog gjør det bra, de har tross alt en markedsandel på over 60% men det gjenstår å se om de til syvende og sist leverer et bedre produkt enn det Amd nå gjør. Personlig vil jeg si at det er uavgjort mellom begge to... Edit : Og da ser det ut som jeg fikk rett siden Amd nå velger å lansere sitt svar til G-sync, en ikke propietær løsning : Freesync Endret 9. januar 2014 av Malvado Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå