Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan sier man nei til sex på en indirekte måte?

Anbefalte innlegg

Det har seg slik at jeg møtte en gutt for to uker siden da jeg var hjemme som jeg har blitt bedre kjent med via facebook. Problemet er bare at jeg aldri får muligheten til å dra hjem slik at jeg får møtt han, så da han spurte om han kunne komme til meg svarte jeg ja.

Problemet her er bare at jeg vil bli kjent med han, og av erfaring så er det lett å ende opp med sex når man overnatter med en man liker. Hvordan unngår jeg det? blir så kleint å fortelle han at han skal sove på sofaen, og jeg hater tanken på at han kanskje forventer noe mer av helgen. Jeg kan heller ikke si det til han da det ikke er sikkert han tenker slikt, og vi bare har kjent hverandre i to uker...... hjelp??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kommer du i den situasjonen at det rotes litt, eller noe som kan føre til noe mer, så legg det ut som det er. Han vil forstå det. Hvis ikke så er han ikke til å samle på selv om kjærlighet gjør deg blind kanskje

Lenke til kommentar

Høres i så fall helt idiotisk ut å invitere noen man liker til å overnatte i samme seng.

Hun inviterte vel ikke til å overnatte i samme seng heller. Hun har bare takket ja til at han kan komme på besøk, men er veldig innstilt på å be han sove på sofaen.

Lenke til kommentar

Når jeg møtte min nåverende kjæreste(som jeg var latterlig forelsket i og enda er) så møttes vi den første uka hver dag, og jeg overnattet ved flere anledninger i samme seng. Jeg fikk beskjed første gangen jeg fikk overnatte at sex var uaktuelt, rett frem. Dette aksepterte jeg selvfølgelig da jeg virkelig likte henne som person. Etter den første uka uten sex, reiste hun tilbake til hjembyen sin og kom ikke tilbake før etter 1 måned, vi holdte kontakten alle de 4 ukene og hadde ikke sex før hun kom tilbake igjen. Vi er enda sammen etter over 5 år :)

Poenget er at vist han liker deg og oppriktig talt er interessert i DEG, så tror jeg nok du bare kan si det rett ut at om han vil overnatte, så er du ikke klar for samleie.

Anonymous poster hash: 71577...3e4
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Eneste måten er å si at han skal sove på sofaen eller si at det ikke passer at han sover over likevel.

Jeg klarer ihvertfall ikke styre meg når noen jeg er keen på "bare skal overnatte" i senga mi...
Ender bare med at vi ligger inntill hverandre og stryker å ser film ellerno og så fører det ene til det andre..

Lenke til kommentar

Høres i så fall helt idiotisk ut å invitere noen man liker til å overnatte i samme seng.

Hvem sa at jeg inviterte han til å sove i samme seng? jeg svarte ja til at han kunne komme hit å overnatte siden jeg ikke fikk muligheten til å komme hjem. Greia er at jeg vil bli kjent med han ordentlig, ikke over facebook. Hvis jeg velger å si nei så får jeg muligens ikke møtt han på mange uker, noe som i seg selv er kjedelig.

Synes han virket som en morsom og søt gutt, er bare det at man vet aldri hva slags forventninger en har. Hvorfor skal det være slik at en må ha sex om en deler seng?:p

Tror jeg bare skriver og sier at det muligens er en dårlig idé fordi jeg ikke kjenner han så veldig godt enda. Virker ikke som at det er noe bedre valg.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...