TheLoco Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Nå kommenterer jeg vanligvis ikke skrivefeil i innlegg på forumet, men hos en som opererer som forretningsdrivende på internett bør man kunne forvente litt over barneskolenivå i norskkunnskaper. Hvis han ikke har disse kunnskapene selv bør han anskaffe seg en sekretær. Men det blir kanskje vanskelig med hans kundegrunnlag? Lenke til kommentar
runegri Skrevet 22. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2003 Jeg har fått det jeg betalte for disken, så det er greit nok. Men, jeg betalte også porto for å sende disken tilbake, denne har jeg enda ikke fått refundert. Og i tillegg har jeg hatt et økonomisk tap har, dette ble vi (jeg og OKK) enige om at jeg skulle få dekket med morarenter på 12% pr år. Totalt er det snakk om ca 250 kroner som jeg ikke har fått tilbakebetalt. Jeg sendte en mail til OKK data om dette for en stund siden og fikk dette svaret forrige tirsdag: God dag snakket med regnskap ang overføring det som har skjedd er att det er blitt overført opprinnelig faktura hdd 500,- porto 52,- jeg skal legge inn en overføring på resterende Det tar jo fort en uke før overførte penger viser på kontoen, så vi får se... Jeg etterlyser nok pengene igjen hvis det tar for lang tid. Og dere skal såklart få vite hvordan det går. rune Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 NORMAL ! Det er trist å hvor lett det er å finne ut hvem som er "reklamepostere" fra butikker. De burde jo gjøre alt litt vanskeligere å rulle ut.... eller kanskje alle de andre webshoppene har dette under kontroll, og 90% av det som blir skrevet om webshopper egentlig er laget av webshoppene selv !!! Var ikke det en god konspirasjonsteori? Lenke til kommentar
MR_T Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 NORMAL ! Det er trist å hvor lett det er å finne ut hvem som er "reklamepostere" fra butikker. De burde jo gjøre alt litt vanskeligere å rulle ut.... eller kanskje alle de andre webshoppene har dette under kontroll, og 90% av det som blir skrevet om webshopper egentlig er laget av webshoppene selv !!! Var ikke det en god konspirasjonsteori? Rundt om på linje med at måne landingen ikke skjedde på månen men i austalia. å at en hvis president lever enda, i dyptfryst tilstand. oja må ikke glemme den med aliens finnes å har en avtale med "alle goverments" på jorden om leverings av dyr å menesker for probing. Aja ok det var ironisk, men det er tydlig vis en del web shops som ikke har lært seg, at ærlighet varer best. Bare se på de web shops & et par andre som er registert seg på hardware.no å gjør hva de kan for å svare på spørsmål må bare skryte litt av First mile & komplett som svarer på spørsmål av å til. uten å komme med reklame forsøk. MR_T Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 må bare skryte litt av First mile & komplett som svarer på spørsmål av å til. uten å komme med reklame forsøk. MR_T Det er det som skiller de gode webshoppene fra de dårlige mht aktivitet på forumet. De gode, som til en hvis grad er til å stole på, forholder seg rolig og behersket hva angår "reklame", mens de useriøse fort lar seg rive med... -må vel nevne microplex da, som en stund var litt aktive på å svare på spørsmål her på forumet. De har vel ikke tid til det nå for tida, noe som igjen tyder på at det går bra nede på østlandet. DrErling Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 De prioriterer sikkert sitt eget forum heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå